|
|
|
|---|---|
|
Hej! Går det att beställa movit bromsskivor som passar till orginal oken till en M3 e36? Någon som har en liten prisbild på dessa isf? Mvh Johan /// Clyzzon Länk | |
ant |
ring och hör med pean. Länk dom har väldigt bra koll vad du kan ha för bromsar på din bil. dessutom är dom utomordentliga at ha att göra med. ========== Länk |
|
Okej, det ska ja göra..tack så mycket!! Mvh Johan /// Clyzzon Länk |
|
|
Dom har visserligen inte movit... om det är det du vill ha... men jag tror inte att dom har skivor som passar orginal oken... _____ |
|
|
Det finns Bremboskivor till dito. Har testat och det gav inte vad jag hade hoppats på. Med 1-kolvoken så blir det värmekänning, så pass så att skivorna spricker (små sprickor). Tror inte effektivare kylning med att kasta ur dimljusen o styra in luften kommer att räcka. Du bör nog byta ok oxå. Xerius Racing säljer Movit. |
|
ant |
pean har visst movit bromsar till försäljning. iaf så hade dom det sist jag pratade med dom. (några veckor sedan) ========== Länk |
|
Clyzzon köp EBC-skivor och Greenstuff belägg! Funkar till din meskörning i alla fall! ;-D /Per |
|
| EBC på E36 till bankörning går fetbort bara.... | |
|
Det blir nog så ///M tar du reda på det totala priset eller? /Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.