|
|
|
|---|---|
|
Har sett att en bilhandlare i Karlstad har många billiga importerade lågmilare(?). Bl a har han en 325 och en 525T, 92:or. Han kallar sig Allan, anger ett mobilnummer och varierar sin mailadress. Någon som känner till denna handlare? Någon som kollat på han vagnar, i synnerhet de ovanstående? Copy, bilbytarsugen | |
|
Hoppas att det inte är EU-automobil. De har man ju läst och hört en del mindre kul om :( Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Nån lirare i Karlstad /Kristinehamns trakten figurerade som mindre serriös med kontoret på GSM... sök sök sök | |
|
Vet inte vad de heter, tyvärr. Antar att det är varning för svag is, har hört mycket skit om handlare i Karlstad, men är ändå nyfiken på om någon känner till denna gök. Copy |
|
|
Gasar-Magnus, du måste ha postat en nanosekund innan jag. Är det den där "alexander", han med flera namn du tänker på? Ska söka Copy |
|
| Copy finns det inga handlare i GBG som duger? :) | |
|
Nix, som den konservativa stad göteborg är, vilar Volvos ande fortfarande över normen som fastställer handeln med bilar här. Vidare är vi en gammal fin och traditionell hamnstad med bananer och kol som främsta vara. Troligen skulle nämda Allan etablerat sig i Göteborg från första början, men han hörde fel då de sa att götet var en kass stad, och trodde de menade Karlstad. Så där i Karlstad sitter nu den stackars Allan med ett jättelager av snorfina och superbilliga bumsar. alla svarta, importerade lågmilare med ac som han nästan skänker bort. Copy |
|
| Det låter nästan (bara nästan) för bra för att vara sant! | |
|
ny signatur till Copy ", den evige optimisten/risktagaren" :p Jag hade aktat mig för denne Allan, och andra med ständigt nya e-mail-addresser och kontantkort. Men jag är nog inte lika modig som Copy.... Mvh Kalle, kärring. |
|
|
Det är sant. Nästan. Nä, så stor optimist och risktagare är jag inte. Tror det ligger en och annan gravad hund här och säkert någon uggla i mossen oxå. Ville bara få en åsikt som inte var min egen och som kanske baserade sig på fakta hämtad ur verklig kännedom. Copy, kärring åxo |
|
| Är det bara tillräckligt billigt kanske man kan svälja en och annan skavank. Säg åt allan att ge dig ett riktigt bra pris, och ett ex med fungerande AC så kanske det inte är så dumt! | |
| Jag vet vilken firma ni pratar om. Riktiga namnet på den här allan är mostafa och han äger firman "Car Company" i Karlstad. Nu vet ni det. | |
| Låter lite skum den där "Allan".... | |
Scheckheft |
Hej, MilosAuto, EU automobil och Car Company har diskuterats ett antal ggr på forumet. Lågt pris, låga miltal måste kännas lockande för okunniga/oförsiktiga spekulanter. Importbranschen är till stora delar rutten. De seriösa företag i importbranschen har det inte lätt... . Tur då att vi här på BMWPower kan avslöja de värsta rötäggen. /Scheckheft Länk |
|
Har den där "Allan" något att göra med Milos Auto? Jag har sett massor av tveksamma BMW-annonser med 054-nummer. Bäst att passa sig. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
| Milos Auto och Car Company ligger ungefär 500 m ifrån varandra, om de har något samarbete av ngt slag låter jag vara osagt. Men, de ligger väl ungefär på samma "seriösa nivå", dvs inte en bil som gått längre än 12' mil. | |
|
Stor varning utfärdas. Man kan omöjligt sälja fina bilar till de priserna som de gör. Det kostar ju 15´ att ta in dem också... Sen ska de tjäna på det!!! Nej, handla inte där. De annonserar flitigt här på BMWPower.nu /Per |
|
|
dem skall man icke köpa bil, de är icke seriösa bilhandlare. bättre och se sig om på andra ställen eller åka söderut och köpa bil från t ex tyskland. |
|
|
Har sett en rätt fyndig signatur här på forumet; det är aldrig gratis ost i råttfällan. Ligger en hel del i det. Bra att forumet finns som man kan vädra ut en och annan oseriös handlare. Copy |
|
|
Tack Copy :-) men det skall vara såhär: Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
erito, exakt så, gick lite fort där. Copy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.