AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.090

Höga lamdavärden M5 E34 3,6l

Sida 2 av 2
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Raggarn: Vi kan ta det när det blir lite bättre väder. Jag ställer på min bil 1:a april om allt går som det ska. Annars har vi andra BMW som vi åker runt i. Jag, Sniffer och Misano brukar åka runt ibland. Mest i en 735i (sliten som......). Vi har även en M5 Touring.

//Schnitzer
Schnitzer: Inga problem. Ja kör ju min året runt. Men det blir nog lådbyte om ca 2 veckor ska bli intressant!
Ska byta avgaspackningar på torsdag å besiktiga bilen på jobbet på fredag om allt går som det ska. Så man slipper vara så jävla rädd för alla blinda gubbar i hatt!!!!
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Raggarn: Låter bra. Gör du lådbytet själv? Eller ska BMW göra det?

//Schnitzer
Schnitzer: Vet inte om (jag) gör det men det blir inte bmw som gör det iaf.
Schnitzer: Fick ett bud på 2000:- för lådbyte av en arbetskompis låter ju rimligt, Det ä ju inget finjobb direkt.
Schnitzer: Nu blev lamdavärdet mycket bättre så nu är den tillslut besiktigad. Så nu kan man glida på stan igen.
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Raggarn: Kanske vi syns snart då. Ska ut idag i 735:an en sväng på kvällen. Kul att kunna köra på torr asfalt nu, bara att det är lite kallt ute.

//Schnitzer
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Fasen att det började snöa!!!!!!!

//Schnitzer
//
584
///Misano
520d Touring M-sport -18
M5 -89
Typiskt! Det var ju nästan så att man kunde lägga på sommardäcken ett tag där... Nu är det is och snö överallt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.