|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Raggarn: Vi kan ta det när det blir lite bättre väder. Jag ställer på min bil 1:a april om allt går som det ska. Annars har vi andra BMW som vi åker runt i. Jag, Sniffer och Misano brukar åka runt ibland. Mest i en 735i (sliten som......). Vi har även en M5 Touring. //Schnitzer |
|
|
Schnitzer: Inga problem. Ja kör ju min året runt. Men det blir nog lådbyte om ca 2 veckor ska bli intressant! Ska byta avgaspackningar på torsdag å besiktiga bilen på jobbet på fredag om allt går som det ska. Så man slipper vara så jävla rädd för alla blinda gubbar i hatt!!!! |
|
|
Raggarn: Låter bra. Gör du lådbytet själv? Eller ska BMW göra det? //Schnitzer |
|
| Schnitzer: Vet inte om (jag) gör det men det blir inte bmw som gör det iaf. | |
| Schnitzer: Fick ett bud på 2000:- för lådbyte av en arbetskompis låter ju rimligt, Det ä ju inget finjobb direkt. | |
| Schnitzer: Nu blev lamdavärdet mycket bättre så nu är den tillslut besiktigad. Så nu kan man glida på stan igen. | |
|
Raggarn: Kanske vi syns snart då. Ska ut idag i 735:an en sväng på kvällen. Kul att kunna köra på torr asfalt nu, bara att det är lite kallt ute. //Schnitzer |
|
|
Fasen att det började snöa!!!!!!! //Schnitzer |
|
| Typiskt! Det var ju nästan så att man kunde lägga på sommardäcken ett tag där... Nu är det is och snö överallt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.