|
|
|
|---|---|
|
Va och besikta bilen idag och fick bla följande anmärkning: "Bakvagnsarm,lagring båda sidor,glappa" va inte med under när dom kolla så ja är lite osäker på va de är man skulle byta...de är nån bussning,men va heter den? | |
|
Troligen silentblocken (bakvagnsbussningar) de menar, det är mer eller mindre standard på BMW-bilar som har rullat några mil... Mvh |
|
|
är de denna ja skall ha? Länk |
|
|
fel adress,denna ska de va! Länk |
|
|
Om det är silentblocken, så är det dom du ska ha. Men dom är riktigt dryga att byta, så jag rekomenderar att du sätter dit nåt som är bättre än biltema. |
|
| är de verkligen så himla jobbigt att byta dom? | |
|
Ja, det är silentblocken som ska bytas. Gillar du inte att slita så kan du med fördel lämna jobbet till BMW-verkstad, är förvånansvärt billigt... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
ok...men om man har lite meckvana men inte bytt slintblocken nångång så är de väl ingen omöjlighet? hur mycket kostar de om man lämmnar i de till bmw på ett ungefär för en E30 325? |
|
|
Länk Länk Där har du två beskrivningar. Iofs inte till E30, men det är snarlikt... Mvh |
|
|
enligt kategori-förklaringen är de svårighet 5 å de känns som de kan vara aningen svårt att byta de där... kanske kan va värt å lämmna in,lr? |
|
ant |
ska vara överjävligt att byta själv enligt de inlägg jag läst hör tidigare. var på bmw idag och hörde vad "blocken" kostade, runt 300 kronor styck. ========== Länk |
|
Jo,känns som de är ett rikigt skitjobb!! blir nog att lämma in,orkar hellar inte att göra de själv i kylan....men va kan de kosta att lämmna in? |
|
ant |
jag fick aldrig nåt pris. kan kolla det åt dig imorgon. för jag ska ringa och höra om priset då. skriver här om ingen annan hinner före. ========== Länk |
|
LazerEye: är det inte lättare att ringa BMW och fråga själv? Mvh Kalle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.