|
|
|
|---|---|
|
Vad kan man ta för 4st BMW original fälgar med däck? Dom är 15 tum och har 60 eller 65 profil (vart osäker) och är 205 breda. Dom är inte kant stötta. Sommar däcken har gått ca: 500 mil. Man kan nog säga att dom är i ny skick. Är mycket tacksam för era svar. Mvh Marcus | |
|
Begagnade fälgar är relativt "kalla" på marknaden, inte minst 15". Kan tänka mig att du får runt 4.500:- för rubbet. roadZter |
|
|
Riktmärke: sålde 4 orginal 15" alufälgar till min e36:a från 97. Kanonskick med hyfsade däck, annonserade i 4 mån i den prisklassen som skrivs ovan, blev till slut sur och sålde dom för 2700:- Tyvärr är 15" väldigt svårsålda. Mitt råd: behåll dom och använd dom som vinterfälgar, kvaliten är fruktansvärt bra på bmw orginalfälgar. Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Ännu ett riktmärke: sålde 15" e36-fälgar (sportekerfälg II) med Michelin Pilot 205/60 däck (två slitna, två bra) för 2500 kr. Detta var för 1½ år sedan. ______________________________ Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
Tack för era svar då vet jag att jag kan ta ca: 2500 - 3500kr. Marcus |
|
| Köpte 4st 15" Orignal E36 Coupé fälgar i förrgår med dåliga men lagliga däck för 600:- (Dom var i annons på BMWBörsen men det verkar som att ingen hade bråttom att köpa dom i alla fall eftersom jag hann vara först, trots att dom var så billiga). | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.