|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har erfarenhet från en sådan ? Svagheter ? | |
cr |
Jag är också nyfiken som du , någon borde det ju finnas på detta forum som har en 725 tds som kan göra ett litet utlåtande. Själv har jag en 525 tds och det är ju som du förstår samma motor i den och jag är kanon nöjd med min. 525:an väger 1790kg och 725:an förmodligen något mer. 525:an går mycket bra och hänger utan problem med i autobahan tempo. Det märks heller inte nämnvärt om man lastar den full med folk och prylar , det talar ju för att 725:an flyttar på sig skapligt trots några extra kilon. Tittar man i tysklad på 725 tds verkar man få mycket bil för pengarna samt mycket välutrustade. Kika på mobile.de. MVH Calle |
cr |
Är det så svalt intresse (eller dålig kunskap) om denna så tillsynes fina bil??????? MVH CALLE |
|
Jobbade ihop med en kille som ägde (äger?) en 725tds. Han var fullt nöjd med bilen även om det inte var någon "räcer". /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Var ner till Tyskland med kompisen som skulle ha bilen och vi hittade en fantastiskt fin bil!! En fullutrustad 97:a (inkl Nav/Tv) ,En ägare (född -39) , 10 300 mil givetvis 100% -ig historik,så gott som nya s-v däck. i korthet en kanonbil !!! Pris : 15 500 EUR !!!!! Och efter ett besök hos JWR så går bilen betydligt bättre ! |
|
| Jag ska köpa en sådan till hösten..! Men drömmen är en 740dA =) Men det får vänta ett par år! | |
| Stämmer det att skatten ligger på 8504kr/år? Det beror väl på utrustning förstås, | |
| Skatten beror ju på att det är en diesel, inte hur den är utrustad! :-D | |
cr |
Vad man betalar i skatt baseras på vad bilen har för tjänstevikt, om då bilen har massor med utrustning väger den naturligtvis mer än en snik utrustad. 8504:- stämmer nog bra min 525 tds touring kostar 7800:-/ år MVH Calle |
| Det är ju som hittat! =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.