|
|
|
|---|---|
|
Hej, Vad tror ni denna bilen är värd. BMW 325iA Coupe -92 Mörkblåmet. 14000 mil, ACC, Híssar, El-lucka, mm. Helt orginal. Svensksåld. Full Servad. Fint Skick. Vad tror ni den är värd? Är automat på denna bilen ett plus eller minus? Tacksam för svar. | |
|
Det kryllar av sådana här värderingsobjekt, men 92...ingen VANOS då + Automat. Enda utrustningen är ACC, vilket är bra, men ej skinn. 45000 +/- 5000:- |
|
|
Jag tippar på 50-60 tusen. Mvh Jens BMW CS # 5080 Länk |
|
| Missade 14000 mil, vilket får anses som ett plus. 50000:- tror jag. | |
|
Okej, Den grön listar i 47`och det är väl i princip vad jag ska ge för den. Jag bara fundera på vad en importerad 4 dörras utan ACC är värd. Om man räknar enligt grön listan. Så är det ju Coupe tilllägg 10000:- och ACC tilllägg 7000:- Plus att om den vore import så skulle det dra ner ca 10000:- om firman ens skulle vilja ta in den. Märkligt. |
|
|
Varför skulle en bilfirma inte vilja ta in en importerad bil? Bilarna tillverkas i tyskland! Va fan spelar de för roll om den e såld här eller i tyskland då! Importerade bilar är i bättre skick! ------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
| -92 fanns de med vanos... Min hade det och var en -92/7 | |
|
Om din bil är tillverkad -92/7 så är det en -93 enligt BMW. Dom börjar räkna året i juli. Min var gjord -92/8 och den hade oxå vanos.. / Andreas |
|
|
Space-X-Plorer, Många bilfirmor vägrar att ta emot importbilar. Exempelvis Ford/Hedbergs här i Malmö tar inte under några omständigheter in importerade bilar. Jag tror att detta beror på 3 saker: *Bitterhet över att de säljer färre bilar ju fler som importeras. *Okunskap. De har inte kunskaperna/tiden att kolla upp bilens historik. *Fördomar. "Alla importbilar är mätarskruvade, ramsneda vrak!" Trams är vad jag kallar det! Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Värderingen då: jag tycker att bilen betingar ett pris på 60k. Automat är ett minus på modellen i fråga, det håller nog de flesta med om. |
|
|
Automat är ett minus på modellen i fråga för dom som INTE tycker om det. Autmat är ett plus på modellen i fråga för de som TYCKER om det. mvh Daniel ------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Och i och med de flesta som vill ha en 325:a vill ha en manuell så är det ett minus på den modellen. Hade det varit en Sjuserie så hade det varit tvärtom. /T.P. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.