|
|
|
|---|---|
|
Någon som gjort en helrecond med e39 touring hos Stockholms Bilvård? Vad kostade det? Finns det andra bra firmor i Stockholmstrakten? Länk | |
|
Priserna brukar variera beroende på hur bilen ser ut. Här är en annan firma jag kan rekommendera: Länk Dom använder lahegas produkter... Mvh Anders S. |
|
|
Vad kostar då denna skönhetsbehandling för bilen? Enbart Ditecbehandling av lacken: 3-serien 3.500 kr, 5-serien, 3.750 kr, 7-serien 4.000 kr och Hyundai Badbollsbuss eller motsvarande 4.750 kr. Ditec lämnar 6 års systemgaranti om bilen är mindre än 1 år gammal från första registreringsdatum. Läs: Reportage/rekonditionering. Av den Eminenta Asken Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Fick ett ca: pris på 3700:- för en utvändig behandling av min M3:a............Dom sa att det beror lite på skicket vad slutpriset blir. Mvh Ricke |
|
sebbe_bmw |
Måste bli väldigt dyrt för Hasso om han skulle göra en rekond på sin -96:a då=) Kan bli många micropartiklar innan han tvättar=))) Faktiskt en av de fräschaste -96 jag vet iaf! Sebbe |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.