|
|
|
|---|---|
| Har nu lött om kretskortet till lysena, funkar helt perfekt. Det var skrämmande illa lött ifrån fabrik. Är det lika illa på nyare modeller? Var och köpte en ny viskokoppling och montera den, det gick löjligt enkelt, men det blev bara lite bättre, tempen sticker fortfarande i höjden det tar bara lite längre tid. Förövrigt så tror jag att fläkten jag köpte var begagnad, för den e nästan lika slapp som min gamla... Ska in och köpa en ny hos BMW. Körde ett varv med pärlan idag, luckan och rutorna öppna i stereon lite AC/DC, livet e skönt. Parkerar och ska hissa upp rutorna. DÖDA, torkarna döda. Kolla säkringarna allt ok. Bilen går ej låsa... Ringer BMWs service nummer, en trevlig kille tar emot och upplyser om att det sitter en smält säkring precis akter om batteriet, den brukar ärja säger han. Kollar denna den har spruckit ej brunnit. Kör bort ringer till BMW reservdels avdelningen har stängt det går inte att få tag på denna säkring orginal annars än mellan 8-16 mån-fre... Har skarvat dit en lagom stor koppar sladd tills på mån. Nu funkar det.. Undrar vad som ska gå här näst. Ska besikta den 11:e. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.