AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
606

Rep. av M5 fälgar?

ci
119
cidair
M5 E60 -05
330xdT -07
Har en M5 E39 med skrapade och kantstötta fälgar.

Var kan man reparera dessa?

Går det att få dem i originalskick? Tänker på den chromsvarta färgen.

De sitter på som vinterfälgar nu pga det dåliga skicket, men när jag kollade nypris på BMW ( ca. 22.000:- ) så började man ju fundera på om man skulle renovera dem och skaffa några billigare 18 tummare till vinterdäcken.

Tips och råd emottages tacksamt.
bm
653
bmw_m6
2002 - 75
120d - 06
Ring till Fälgfixarna i Helsingborg. Dom ska kunna fixa det mesta i fälgväg men det tar ett tag typ 2 veckor för dom beroende på säsong.

-=$¤CimmenpoweR¤$=-
Ägare till 490 friska BMW hästar!
Länk
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Med risk för att göra dig besviken cidair, just den färgen på fälgarna verkar vara svåra att fixa till.
Om jag inte missminner mig kunde varken fälgfixarna eller intera lösa den färgen, som är någon specialfärg.... jag kan iofs ha fel!
Däremot kan båda de företagen fixa till dem, men då blir det nog vanlig fälgfärg.

Det har diskuterata ett antal gånger på forumet. Om du använder sökfunktionen längre upp "Sök inlägg", så kommer du åt dem.

Mvh
Fälgfixarna i helsingborg har lackat mina M5 fälgar i den chromsvarta färgen som är original, dom fixade till två av mina fälgar och jag ser ingen nyansskillnad heller så dom har lyckats bra..

/ Andreas
Kolla med Fälgfixarna i Göteborg... dom är rätt bra dom med... vet inte om dom fixar ditt problem... men det kostar ju inget att kolla.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.