|
|
|
|---|---|
|
Det finns en kille i Falköping som hade en annons på Bmw-börsen ang försäljning av specialbultar, flänsplattor, mm.mm. Han heter Micke S, Khilander var på något sätt inblandad. Annonsen fanns i höstas ett par gånger, jag har hans telenummer men ingen svarar. Måste ha tag i honom, någon som känner denna Micke S HELLRE OMKOMMEN OCH BORTKÖRD ÄN BORTKOMMEN OCH OMKÖRD | |
|
S38B38 heter han på bmwpower... "It´s nice to be important but it´s more important to be nice..." - Scooter! |
|
|
stämmer som Tallen skriver, S38B38 heter han här och det är min bror. försök att maila honnom på bmwm5@euromail.se /Kilander |
|
|
Jag har mailat och ringt honom i 3 månader nu utan resultat. Jag tänkte att han kanske varit bortrest eller något. Kilander, det är ju din bror, kan du inte fråga honom om det blir något grenrör, senast vi pratade var det nästan klart. Men nu har jag börjat ge upp hoppet. Mvh Per Törner 0705-336741 0498-270735 HELLRE OMKOMMEN OCH BORTKÖRD ÄN BORTKOMMEN OCH OMKÖRD |
|
|
Någon som har ett turbogrenrör till 325 m20 som ligger och skräpar. Kan även tänka mig låna/hyra ett rör som jag kan "kopiera" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.