|
|
|
|---|---|
| vad ´behöver man göra för att få en "vanlig" 535i -86 till en M535 ??? det är juh samma motor o allt men vad är skilnaden mellan dem två??? | |
|
Finns en hel del diskussioner om detta,prova sök inlägg.. Mvh Janne. |
|
|
M-kjolarna, fronten och bakkjolen. Bilsteindämpare. Recaro sportsäten fram/bak 25% diffspärr M-Tech ratt/vxelknopp Det var väl de mest konkreta grejerna men det finns garanterat fler skillnader. ///Boooze BMW Club Finland #2046 |
|
|
25% diffbromsen har den "vanliga" 535i(E28:a) också.. Mvh Janne. |
|
| Min 535i -86 har Bilstein fram och numera sportstolarna med. Fast de gick säkert att få som tillval på 535:an med. M versionen handlar väl mest om ett försök att få till en sportigare "look". Hurvida man lyckats med detta ska jag nog inte uttala mig om :-) | |
Paap Reeder |
Hej! Precis som "Boooze" skriver i sin lista. Sedan tror jag att dörrsidorna "var i matchande tyg" till Recaro-stolarna om det inte var sportskinn förståss. Sedan fanns det även M-sportchassie som tillval - även till en vanlig 518i? Enligt på den tiden "Förenade bil" har ingen E 28 med M-sportchassie importerats av dem till Sverige. Privatimport vet jag däremot inte. MVH /// Paap R |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.