|
|
|
|---|---|
|
är det någon som vet hur man kan tag i bättre insug till m70.. det finns ju till 528 och 535 m.m. men har inte hittat något till tolvan.. ett par tips vore bra.. kanske någon som har gjort något med sinna insug.. berätta förändringar Iron M/// | |
|
Man kan väl ta insugen från 850 CSI. De ska vara annorlunda. //Schnitzer |
|
|
Länk Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
hur enkelt är det att bestäla däifrån då.. har du gjort det själv.. det är inte varje dag man ser 850 CSI på skroten men ett bra tipps tack grabbs Iron M/// |
|
|
Nej, jag har köpt mina här i Sverige. Jag vet tyvärr ingen återförsäljare här i Sverige, men det är nog inga större problem att få Dinan att skicka dom till Sverige. Men dom är verkligen svindyra! 1995$ + frakt blir en del... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Ring 0512-33 333 eller 0702-703333 och fråga efter Per, dom har flera 750 skrotade som dom säljer delar ifrån. / Andreas |
|
|
te jesperado ger dom någon effekt då?? du funderar inte på att sälja dom?? Iron M/// |
|
|
Jag monterade dom ihop med en massa andra prylar så precis hur mycket effekt vet jag inte, men visst ger dom effekt, tveklöst! Jag har funderingar på att sälja dom, men vill först se vad det ska bli av motorn. Säljer jag dom och skulle behöva dom sen kommer jag att ångra mig grymt. Så inte just nu, men kanske senare... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
ta och hör av dig då.. jag köper dom med omedel bar verkan.. Iron M/// |
|
|
Du är inte ett dugg intresserad av vad jag skulle begära för dom då? :) Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
DET KAN LA INTE VARA FLERA MILJONER Iron M/// |
|
|
Nej, inte flera... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
vad är ska du ha typ?? cirka alltså Iron M/// |
|
|
Det har jag inte alls funderat på, får se om jag ska göra av med dom först... Tyckte bara det var konstigt att du inte alls var intresserad av priset... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.