|
|
|
|---|---|
|
Vad skulle ni betala för denna? Länk Obs! Milen ska vara 23100... /// Nicke | |
|
Jag vet inte riktigt, den har ju ganska många mil på sig för att vara en 3-serie. Inga problem, den håller lätt för det men det brukar vara vanligare med mindre vägmätarställning. Annars tycker jag att den är fin. Bra utrustning mm. //Schnitzer |
|
|
Många mil, men välutrustad, svart och med M-optik....hmmm 55-65k Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Tror som nofx16 /Simon |
|
|
Killen som ska sälja den har begärt 80k, tyckte det va lite dyrt... |
|
|
Vad är det som gör att hans 325:a har 200hk? Ett sportluftfilter räcker knappast! Ger troligen inte en enda extra hästkraft i motorn... Men det klart ögonlocken gör väl minst 25hk! ;oDD Nofx16 ligger nog rätt prismässigt, så 80000 lär bli tufft att få ut! Mvh |
|
|
Allså jag har aldrig sett en E36 med halvskinn. Detta med dubbla ac tröttnar jag på o se mer och mer, att man kan justera 2 olika "klimatzoner" är inte samma sak som att ha dubbla ac kompressorer under huven. Hehe 200 hkr och 23000 mil med sportluftfilter, efter de milen är nog en hel del av hästarna ute på grönbete om man säger. Prissmässigt så tro ja som Kalle Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Hmm, verkar som jag var fel ute igen... Trodde att det var ett väldigt bra pris om jag lyckades få ner priset till sisådär 70k. Är ju trotts allt en 95a. |
|
|
Javligt fet och fin, forutom ogonlocken. Om den ar i fint skick och gar bra skulle jag ge 65.000.- for den. Mr C |
|
|
Är den i bra skick och du är jävligt sugen på den så kan du visst ge 70k för den trots att folk här säger att den inte är värd det. Jag tycker nog inte heller att den är värd det men huvudsaken är att du själv blir nöjd med ditt bilköp. Sedan om du ska sälja den efter typ 2 år så tror jag inte att det spelar ngn större roll om den tappat 20 el 30k i värde. Mvh Jens BMW CS # 5080 Länk |
|
|
Wendtan: Jag har sportstolar med delskinn :) /T.P. |
|
|
TP: Ligger din bil i galleriet och har nån bild på inredningen där? Jag måste ha varit o kollat på 100 st e36or i mina dagar och inte sett en enda med delskinn. hel skinn eller tyg eller mocka men aldrig halvskinn. Bmw har stjärnan under huven. |
|
| Har en bekant som har sportstolar och halvskinn, om det är snyggt vet jag inte men praktiskt i alla fall...bilen är en 325i -95. | |
|
Tyckte nog det var ganska vanligt med halvskinn när jag letade E36 för några år sedan. Bättre än tygklädsel men långt i från sportstolar i helskinn. När det gäller priset så skulle jag säga kring 60'. Det är ju trots allt en sedan...Min kollega sålde precis en 328iC -95(min gamla). 18k mil, madeiraviolett med det mesta i utrustningsväg, dock ej M3-optik, elstolar och ögonlock men istället helskinn, PDC, CD-växlare, farthållare och 17" M3 (3.2 Coupé). Han begärde 85' och tror den gick för ca. 80'. Bilen var importerad -99 och full dok och i mycket bra skick. Coupé, 328 och 5000 mil måste väl vara värt åtminstonde 20'? _____________________________________ Länk |
|
| 70' inte orimligt att få, men 60' känns helt klart som ett bra pris då 325 från 91-92 brukar kunna gå för under 50' med liknande mil och utrustning. Killen kan nog begära 69' och räkna med att få 65'. | |
mase |
jag har skinn samt extra stolar i tyg,kan d klassas som halvskinn)))) till fragan skulle gissa runt 65k tycker den ser bra ut,d som e viktigt för en bil som har rullat ca 23000 e att dokumentation finns pa service b la. fördelen med denna bil e att man slipper fundera om den e skruvad ') blixter och dunder.... magiska.... |
| gör ett test på bilen, tycker den har gått rätt långt | |
ThomasPersson |
Skojare! Min 325 coupe med, taklucka, ac, svart helskinn, sportstolar, full servicebok, bmw bavaria business, elspeglar, "sportluftfilter" (200hk?? Har inte jag märkt) och 12000 mil kostade inte mer än vad han begär för den där plastburken. 50-60k är rimligt. =Ostylat ger bilen ett högre andrahandsvärde i längden= |
|
Om bilen är i bra kondition (M-test) så skulle jag lätt kunna betla 70k för den bilen, milen verkar stämma för en -95:a, hade det stått 10k mil på mätaren och samma pris hade jag nog bara skakat på huvudet. Jag pratade med vekstas killarna på verkstan där jag lämnar i min bmw på och de berättade att de fått in en skitfin 325:a med hela kebabkittet och den var i utställningsskick. Dessvärre så gick de åt 2 A4 ark för att få plats med alla fel på bilen, felen kostade lika mycket som bilen.....där kan man snacka om felköp. Så till saken, jag betalar gärna en peng mer för bilen än vad den kanske står i om den är i bra skick (motor och drift ) än att leta efter en billigt bil som ser fin ut. Milen säger inte mycket då man nästintill aldrig vet hur långt bilen gått iaf. Serviceböcker förfalskas lika mkt som det skruvas med milen. Så är bilen intressant så titta iaf på den. Värt en titt?!? Länk |
|
|
Om bilen är i bra kondition (M-test) så skulle jag lätt kunna betla 70k för den bilen, milen verkar stämma för en -95:a, hade det stått 10k mil på mätaren och samma pris hade jag nog bara skakat på huvudet. Jag pratade med vekstas killarna på verkstan där jag lämnar i min bmw på och de berättade att de fått in en skitfin 325:a med hela kebabkittet och den var i utställningsskick. Dessvärre så gick de åt 2 A4 ark för att få plats med alla fel på bilen, felen kostade lika mycket som bilen.....där kan man snacka om felköp. Så till saken, jag betalar gärna en peng mer för bilen än vad den kanske står i om den är i bra skick (motor och drift ) än att leta efter en billigt bil som ser fin ut. Milen säger inte mycket då man nästintill aldrig vet hur långt bilen gått iaf. Serviceböcker förfalskas lika mkt som det skruvas med milen. Så är bilen intressant så titta iaf på den. Värt en titt?!? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.