|
|
|
|---|---|
| Jag bëhöver ny motor till höger framdörr..kan man stoppa motorn från en e34 elr måste det vara till en e28 någon som har erfarenhet av det eller delar åt mig??? skulle vela ha hissar bak också.....Tacksam för svar | |
| nåon?????? | |
Paap Reeder |
Hej! Jag har 4 hissar i några undanstoppade dörrar samt kabelhärva för de bakre dörrarna från en E 28. Samt knappsatser m m. Det kostar dock en del om jag skall leta på och skruva fram alla delar. Just nu känns det som att det ligger på dryga 1500:- Kan dock ändra sig till våren. MVH /// Paap R |
| Kan du maila mig så jag har din adress där så mailar jag när jag sett hur mycket räkningar man får för den här månaden så vet jag om jag har råd..ok..får jag me allt till hissarna bak då..för jag måste väl ha me alla stag och sånt för det fungerar väl inte annars när jag inte haft hissar bak förut | |
Paap Reeder |
Hej! <reeder.paap@telia.com> Isf tar jag givetvis loss allt. Är dock ännu inte beredd att börja skruva. Vet inte om en E 34 -motor passar. Ärdet bara en motor Du behöver är det nog smidigast för Dig att söka på ngn skrot. Kostar kanske 200:-. Gå in på bildelsbasen.se. MVH /// Paap R |
| Jo det är ju bara passagerardörrens hiss motor som inte fungerar..men skulle ju vara kul atta ha el runt om | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.