|
|
|
|---|---|
| Vad är ett rimligt pris för en 325i E30 89-91 i originalskick? Jag menar en felfri, pedantskött, fullservad lågmilare med all dokumentation och få ägare. Finns det överhuvudtaget en chans att få tag på en sådan? | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
En bekant fick 70 000 för sin sv-sålda 325-87, 6600mil. Bilen var i bättre skick än när den lämnade fabrik |
| Ok, riktigt så mycket är jag inte beredd att betala, fast hade jag sett just den bilen hade det förmodligen kliat i fingrarna ;-) | |
|
Sådana finns, men är mycket sällsynta. 40-50k kan du nog räkna med att få lägga, om du inte har exceptionell tur det vill säga. Själv så skulle jag köpa en annan bil för de pengarna, men du verkar ha bestämt dig :) Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Jo, jag tycker att en icke sönderstylad 325i E30 i original/toppskick har sällsynt mycket BMW-karaktär. 40-50 är jag beredd att betala, men inte för stylade 20.000-milare. | |
|
Lättaste sättet att hitta en fin original 325 E30 är förmodligen att köpa en cab. Där kan du köpa en fräsch lågmilare för 45-50'. Den har ju ofta sluppit vinterns slask och elände. Det var väl knappast någon som köpte en sedan och ställde undan den för vintern. Å andra sidan har den ju inte sedanens brukskvaliteer. Döv vid 110 kmh osv. Salesman |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.