|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet om denna firma är seriös. Bilarna som dom har, verkar vara fina.... "BMW make the world faster" | |
|
Det är bra att veta, för han har en fin 323 coupé -99 till salu. "BMW make the world faster" |
|
chrille70 |
Är det inte dom här som är den nya BMW-handlaren i Borås? Nästa månad drar hur som helst en ny BMW återförsäljare vid namn "Auto 7H AB" igång i Borås... MVH Chrille |
|
Det är en gammal klasskompis till mig som startat och driver 7H Bil i Kinna... Kan säga att han är helt reko! Två bilar är fler än en.. |
|
|
Det är den nya AUKTORISERADE BMW handlaren vi pratar om så det är nog inte oseriöst. Länk |
|
|
Måste vara Sveriges sämsta namn på en bilfirma men det gör honom inte oseriös bara fantasilös. Finns ett elbolag som heter 7H oxå... Länk |
|
|
7H står för Sjuhäradsbygden.. Kinna är centralort i Marks härad. Marks Härad (kommun numer) ligger rätt centralt av de 7 Häraden som utgör Sjuhäradsbygden. Två bilar är fler än en.. |
|
|
Det är inte denna firma som blir återförsäljare för BMW Group i Borås. Det är en helt annan bilfirma, som går under likn. namn, Auto 7h AB, om jag inte minns fel. |
|
|
Länk 7H Bil AB och Auto 7H AB är inte samma.. Auto 7H AB = nya BMW förhandlaren på Viared, Borås 7H Bil AB = Handlare i Kinna Någon får rätta mig om jag har fel.. |
|
Njuren |
Ringde nyss på 323an,verkar seriöst!Läkare som haft den,endast en 1 agare då BMW - i nöd och lust |
nsumar |
Auto 7H AB, är BMW i Borås, Asplunds i Borås är inte AUKTORISERADE BMW handlare, men har fortfarande mekaniker som kan BMW! ute i Torestorp. Sen har ju Auto 7H AB, en säljare från Asplunds, så |
nsumar |
eller han var tidigare säljare på Asplunds, ska det vara |
|
Lite förhandstips: F.d Asplunds i Torestorp, numer Lahalls bil har i dagarna fått godkänt från BMW att vara auktoriserade... Två bilar är fler än en.. |
|
| Köpte min M5a av 7H Bil, och har bara positiva saker att säga om dem och intrycken jag fick var att det är en mycket seriös firma. Innan jag köpte bilen så bytte de kopplingen, och killen som jobbar i verkstan kunde sina bmw, det märktes. | |
|
När jag letade M-roadster var jag i kontakt med 7H-bil. Den killen som jag pratade med där gav ett mycket seriöst intryck och var väldigt hjälpsam. Vad jag förstår så är deras affärside att sälja bra bilar och behålla kunderna till nästa bilbyte! |
|
|
Mitt intryck vid kontakt då jag skulle köpa M3:a var mkt bra. Betydligt bättre än BMW Göteborg.... Försäljaren Claus var väldigt trevlig och tillmötesgående.... Helt klart en av de trevligaste/seriösaste bilförsäljare jag mött hittills.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.