|
|
|
|---|---|
Magnus Lundh |
Funderar på en ny slutburk till M3:an (limo) och undrar vad ni har för erfarenheter. Är ute efter ett system som inte "dönar" allt för mycket vid vanlig körning. Mvh Mange Mange |
| Såfall bör du nog undvika AC Schnitzer de låter ganska kraftigt har de själv börjar bli lite småtrött på de original e bäst | |
|
Supersprint lär vara ganska dämpade vid normal körning, men riviga när man vill det. Kanske en bra kompromiss? Annars tycker jag att Kelleners/Eisenmann ser ut och låter överlägset bäst. Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Hamann Hamann Hamann!!! /Per |
|
|
Kör sjäöv med hamann och är hur nöjd som helst, men runt 1900-2600 varv så dånar det ganska bra från systemet, lite störande ibland på längre sträckor men en LIMO är ju lite mer isolerad en min cab så det borde bli ganska bra på din bil. Länk |
|
M3 wanabe |
I en av trådarna för ett tag sedan så var snacket om hur bilarna lät, och när jag sa att jag hade träffat på folk som hade sagt "har trimma den M3:a" då skrattade en del här på forumet och tog faktiskt illa vid sig och trodde att jag ljög men till saken. Jag kör en 318iS med AC Schnitzer sport av gas, OBS Grenrör, katalysator och resten så klart. Jag kan lova dig att ingen 325 eller 328 kommeer i närheten av när det gäller Brum brum och räknar inte ens med 320. Tänk dig då En M3:a med ett sådant system, wao. Så jag säger bara AC schnitzer, men jag fick svetsa sista dämparen i sommras pga dålig upphängning och eftersom rostfritt är kännsliga för vibrationer så vart de en spricka den men det gick bra faktiskt. |
M3 wanabe |
MNS_M3: Ett förslag bara, du har en jätte fin bil men kan inte du tona dina fram blinkers för de är alldeles för vita tycker jag. |
|
M3 wanabe, jag har haft 2 par lätt tonade som någon ididot har snott! så jag orkar inte lägga mer pengar på det mera. Länk |
|
|
Jag kör med Köhlers och tycker det låter lågt vid "normal" körning men när du drar på så ryter det bra mycket goare än med orginal systemet =) ---- "Second place is the first loser..." Länk /// Mvh Laurin |
|
Nfs |
G-power.....klart grymmast |
| M3 Hartge 4,0 -97........? | |
|
jag lämna in min på feritta förra veckan och det blev kanon. m3johan |
|
|
MNS_M3:Jag såg att du hade monterat GT-front på din cabbe.....Jag är bara lite nyfiken på hur mycket du fick ge ungefär??Fick själv ett pris på ca 8500:- kompl. hos Peter Rudvi i Karlskrona....Tyckte det var för dyrt så det fick bli enbart Splitters(dom som sitter vid sidorna).Har också hört att nån på forumet fick hela paketet för 4500:- eller nått sånt vilket låter mera humant! Tack på förhand.... Mvh Ricke |
|
|
Jag har MK Motorsport som jag är mycket nöjd med. Är tillverkat av Remus. Finns väl flera här som kan säga hur det låter utanför ;-) för det vet jag inte. Inne så lirar det bra IMO. Men smaken är ju som baken.... /Magnus T ----------------------------------- Länk |
|
|
Ferrita fungerar fint. Där kan man få det ljud man önskar. Kär med 3" och race kat |
|
|
Ricke Jag betalde ca:4000 för en komplett GT läpp. Såldes för ett tag sen för 5500:- Jag ska väll säga att jag fick personal rabbat på GT läppen. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.