|
|
|
|---|---|
|
Jag har en BMW 325ia cab som jag tycker är för slö. Om jag inte vill lägga ner så mycket pengar, men ändå vill ha bilen lite roligare. Var skall jag börja med? | |
|
Det eviga dilemmat, bilen ska gå fortare, men det får inte kosta =) Läs inlägget "turbo för 2000kr" eller vad det hette... ganska kul =) Många förordar ju chip + open air + sportavgas. Själv ställer jag mig lite tveksam till hur mycket mer effekt man verkligen får av det. Men ljudet blir ju skönare, så bilen upplevs kanske som lite roligare. Själv skulle jag nog lägga pengarna på väghållning. Det kan vara nog så roligt att ha bra kontroll i halvlåg fart som att vobbla omkring jättesnabbt! Nåt som är gratis är annars att rensa bilen på onödig vikt. Släng ur säten, reservhjul, stereo å allt annat du kan tänkas undvara =) //Koffe |
|
|
kan bli grymt om du sliter ur alla inredning, å bara har två riktiga kolfiberstolar... med tanke på att det är en cab :D E28 M535i TwinTurbo |
|
|
Vill du åka turbo billigt kan du prata med Spretten... Allting kan gå itu, men min motor kan gå i tusen bitar... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.