|
|
|
|---|---|
|
tänkte höra med er inbitna bmw experter om det är svårt att få tag i ett m.paket till e28 och vad priserna ungefär ligger på. - Life Offers One Guarantee, If You Don´t Win, You Lose And Without Risk, There Would Be No Reward - | |
| om du kollar annonserna på delar säljer här på bmwpower så hittar du ett m-paket till e28 till salu just nu | |
518i slow mobil |
vad vill du ge för ett? Har ett hemma... E28, REAL power for REAL men! |
|
Det var inte särskilt svårt när jag skulle ha M-paket till min 528i E28. Gick in på BMWbörsen och hittade genast 4-5 stycken kompletta varav ett fanns 3 mil från mitt hem. Gav 2500 kr för mitt, då komplett med kjolar runtom, vinge och breddare... ______________________________ Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
518 slowmobil: Färg på det kittet ? SKicket är ok eller? Even alcohol can bend the room... |
|
518i slow mobil |
Det är cosmosblått, skicket är ok. En täckkåpa som behöver lackas, grundfärgad. Och fäste för dimljus/blinkers behöver en ny liten platta... Och ett pyttefäst för bak behöver sättas fast på kjolen... E28, REAL power for REAL men! |
|
Tja, ingen som vet någon som har o vill sälja ett kjolpaket fortf? Mvh :) |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
bara slå till: Länk |
|
Njae, 7tusen kanske var lite mycket. Sen behöver det inte vara så fräscht. Tack ändå ;) säg gärna till om du hittar ngt för 3 :) Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.