|
|
|
|---|---|
| Har stora hi/fi paketet på min bil, det är en 323 ti compact. Det ska tydligen sitta ett slutsteg monterat bak i kofferten men hittar det inte, någon som vet var de sitter? | |
|
Om det är samma som på min 328i-98 e46,så sitter det innan för kläseln på vänster sida i bagageutrymmet. Före dettingar:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00,328 Ci-99...R.I.P |
|
|
Sitter på vänster sida på min, vet inte om det är samma i e46 Jojje: hur har du lyckats förbruka så många BMW? |
|
|
Öhhh, hur vet man om man har stora paketet?? (Nybliven ägare) |
|
| Räkna högtalarna. | |
|
Det ser man väl om man kollar på högtalarna fram, det skall väl sitta tvåstycken i varje dörr (separata diskanter kanske?) Mvh Johan |
|
| fan jag hittar inget slutsteg monterat i bilen, finns det ett i alla bilar som har stora ljudpaketet eller? | |
|
Det fabriksmonterade slutsteget finns nog endast i de bilar som är utrustade med det storaljudpaketet... Mvh Johan |
|
| Jag har stora ljudpaketet, hittar ändå inget steg | |
|
hmm det var skumt... har du kolla genom hela bilen verkligen?? Du får väl kolla med BMW själva då... Någon annan här som kanske vet hur det hela funkar... Mvh Johan |
|
|
Prova med att leta steget under hatthyllan mellan högtalarna. Där sitter mitt iallafall, även om jag nu har ett annat inkoppplat och högtalarna urplockade ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.