|
|
|
|---|---|
| är det nån som vet var man kan få tag i glaset till fram lyset till en E32 för en billig peng? behöver bara glaset och inte insatserna/fredde | |
|
Du kan köpa på BMW nytt för runt 500 kronor. Annars kan du titta på www.bildelsbasen.se och ringa till någon skrot. De kanske är lite begagnade då men du hittar säkert någon fin. Då vet jag inte om de vill sälja med insatsen också, men det kan du ju höra med dem. //Schnitzer |
|
|
Det borde ju finnas många skrotade med dåliga insatser, det är ju trots allt det vanligaste. Då borde man ju få köpa glaset separat! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Det bär emot....men Bil***a, runt 400:- kompl...det är samma ljus som till 500-serien...annars som sagt 500:- för glaset på BMW... Peo |
|
|
Såna grejer kan du köpa där, men skulle inte rekommendera att köpa något som har med deras olja att göra med. Ljus är helt ok där och de lyktinsatserna är tagna från Tyskland. Märket heter TYC, det är jättebra kvalité. Man kan undra varför de säljs där. //Schnitzer |
|
Svärd |
Är det hel eller halvljuset du menar?? Jag köpte en helljusinsats på BMW för drygt 300 kronor!! Halvljuset är nog dyrare kanske... Men de frågade om jag bara ville köpa glaset så det måste ju finnas för under 300 hos BMW! Det tar ju imot att inte sätta dit nytt om det ändå ska bytas tycker iallafall jag! //Martin GOTLAND har allt, förutom SALT!! |
|
Ska man ha BMW, ja då ska man tydligen var bosatt på Gotland...vill minnas att du köpt en temostat otroligt billigt också, eller det var kanske inte du....? Hur som, priset för ett "helljus" glas i Halmstad är drygt 500:- och den uppgiften fick jag själv för 2mån. sedan...så det är bara att säga GRATTIS, ni har billigast BMW orginal delar i Sverige!! :-)) |
|
Svärd |
Japp, det var jag som köpte termostat också... Men det borde ju vara samma pris överallt tycker man ju... BMW som BMW! Tack tack, men något ska man ju ha för att bo lite avsides... //Martin GOTLAND har allt, förutom SALT!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.