|
|
|
|---|---|
|
Har ett par 8,5-18" Hartge fälgar till e36 som jag funderar på att sälja, vad kan dom var värda Någon som sett några begagnat priser? | |
|
Beror ju på skick och däck... Men fälgar i bra skick med hyffsade däck runt 10k ungefär... /Johan [CUL8ER] |
|
jalle |
Skall du sälja fälgarna är jag väldigt intresserad! hmmm... |
| Johan99; 10k tycker jag låter alldeles för billigt för en uppsättning fräscha Hartge 18" !! Snarare 20k... | |
|
Sani: Jag vet ju vad jag fick för mina... /Johan [CUL8ER] |
|
| Jag har 19" hartge med yokahama 245/35 4 sale om jag får rätt peng. | |
|
jag är intresserad av hartge 18" eller 17" men helst 18" men är de så dyra kanske man får tänka om !!! Mvh/ Daniel |
|
|
Är dom som nya och säljs "beg" är 20 ett maxpris, med nya däck förstås. Är dom jättefina och däcken nästan nya, runt 15´. Vid hyffsat skick utan större blesyrer och hyffsade däck så runt 10'. Detta är vad jag anser, anledningen är att man inte får mer än så för fälgar som är begagnade, oavsett hur dyra dom är från början. Det är mina erfarenheter iaf... Mvh Anders S. |
|
|
..och varför tror du att man inte att man får det då, Anders S? Kan det kanske ha att göra med att alla går omkring och propagerar för detta hela tiden, såsom i denna tråden... |
|
|
Sani: Köpte mina Hartge 18" med fina Michelin 225/40-18 för 2,5år sen. Fälgarana va som nya. Likaså däcken. Jag gav 18000:- då och jag tror inte att de stigit i pris... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Därför att folk inte vill betala mer.... Har både köpt och sålt fälgar av "exklusivare modell" så jag tror inte det. Såg annonser på sprojtans 19" M3-e46 fälgar med däck. Tror dom annonserades för runt 25' från början, återkom med jämna mellanrum för att sista gången annonseras för 22' om jag inte minns fel. Mvh Anders S. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.