|
|
|
|---|---|
|
Speciellt till dig, jesperado, som har monstersulor på din bil. Jag ska kolla på två 750 i helgen och det blir troligen en av dem som blir min :) Men båda kommer med "ynkliga" originalfälgar. Vad kostar det och var får man tag i bra fälgar & däck i större dimensioner till en 750 -92? /snart 750-ägare... | |
|
Jag förstod inte rubriken riktigt...? Det finns ju massor att välja på, allt från budgetfälgar till svindyra märkesfälgar. I mitt fall handlar det om riktiga budgetfälgar, 2st 10X18" och 2st 8,5X10" gav jag 10000:- för. Köpte dom från gummihuset. Jag tycker dom ser skitbra ut, och ger ett betydligt dyrare intryck. Jag funderade på att kroma dom, men ytan inne runt ekrarna var inte av bästa kvalité så risken är stor att kromet inte fäst ordentligt. Jag nöjde mig med att slipa bort klarlacken och högglanspolera fälgbanorna istället... Vad gäller däck är samma sak, handlar bara om hur mycket pengar du vill spendera. Sist körde jag på Goodyear Eagle F1:or, 255/35-18 bak och 235/40-18 fram. Kostade ca 10000:-, även dessa från Gummihuset. Får se om dessa får åka med nästa säsong också, har lite span på 20-tummare... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
20" - du e ju inte klok :) Men då kan du få sälja dina gamla till mig - för nu har jag bestämt mig - prisförhandlingar pågår! När det gäller rubriken så var det någon tråd som handlade om hur snabbt vagnen gick som många (bl a du) hade inlägg i precis när jag skrev detta. /micsjo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.