|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om det finns olika varianter på kylare passande min 528:a (manuell utan AC). Jag kollade runt lite på bildelsbasen och då står det ibland "OBS cellmått 46x57cm" eller liknande. Det verkar alltså vara något som avviker. Måtten i Mekonomens online-katalog är just 575x458mm | |
|
Om du har någon kylarservicefirma i närheten så brukar dem kunna lösa det mesta.. Jag hade en originalkylare(med plastbaljor) i min första 528i och då den inte gick att reparera(pga svår spricka i plast"pipen") så fick jag en med mässingsbaljor istället..dvs icke en originalkylare som ändå passade perfekt. Tyvärr så kan jag ej svara på vilka mått dem hade :( Mvh Janne. |
|
|
Har nu lyft ur kylaren i samband med att jag ska lyfta toppen och måtten på min kylare är ca 560 x 360 att jämföra med de 575 x 458 som tydligen är det måttet som det ska vara. Kylarinfästningarna ser inte ut att vara ändrade utan allt ser "original" ut. Någon som har lust att mäta höjden på sin kylare och rapportera? |
|
dalldall |
finns två storlekar på kylare,vet ej riktigt när den "lille"kylaren kom.85-86 kanske |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.