|
|
|
|---|---|
|
Köpte en BMW 530iA Touring -95 (underbar bil) häromdagen. Ringde runt till försäkringsbolagen och kollade priser. Jag bor i Stockholm innerstad är 35, 15 skadefria år, parkerar på gatan. Rekordnoteringen jag fick var från Trygg Hansa som skulle ha 18.700:- för helförsäkring per år. If skulle ha 13.700 samma med Folksam, LF skulle ha 9.700 efter lite dealande. Jag hade också samtidigt skickat in en offertförfrågan från Privata affärers hemsida till lite olika bolag. Så precis när jag skulle ta LF för 9.700 så ringde If upp och hade då helt plötsligt sänkt sin premie till 6.100 :- Helt otroligt! Från 13.700 ner till 6.100 på ett par dagar bara. Jag kan starkt rekommendera att ni använder er av dessa offerttjänster! Jag kan ju säga att jag tog If:s erbjudande på stående fot! :) Lycka till! /Stefan | |
|
Jag ringde oxå runt en massa och till slut landade räkningen på 4748:-/år. Du hittar mer om detta här... Länk _____ Micke Länk Länk |
|
|
Hej.. Jag rinde oxå runt innan jag skaffade min 328 -96 imp. Första gången jag ringde till if skulle de ha 46000:- om året. Dagen efter ringde jag igen då skulle de ha 36000:- If hade inget svar varför det blev så.. Jag skaffade Susab istället 18000:- /D |
|
|
Micke: Det var en bra premie! Men eftersom jag bor i Sthlm så brukar det alltid vara minst dubbelt så dyrt som annorstädes. Så jag känner mig nöjd efter omständigheterna. /Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.