|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Zaphi: Jag tror du slog huvudet på spiken där... Det är så jag uppfattat mångas åsikter här på forumet genom tiden. Det är ok att eftermontera och köra omkring med fabriksmonterade M-pryttlar på sina bilar, oavsett modell. Vill man sen komplettera looken så sätts det gärna på ett ///M-emblem. Men steget därifrån till att sätta på ett M3 eller M5-emblem är stort, och accepteras sällan av "gemene BMW-ägare". Alla har ju som sagt sin uppfattning om det hela, men det är så jag fått för mig att många (de flesta?) tycker... Den bistra verkligheten är ju att BMWs M-paket är snyggare än deras "standardpaket", å då är det väl synd om man inte skulle få använda dem!? MVH //Koffe, utan spoilers, kjolar, knoppar och M-emblem... |
|
|
Jag provade en 320i idag och den hade ett "M-sportpaket", men om jag köpte en sån skulle det inte stå M nånstans där det syns. Min gamla M5 hade ju inte heller M5-emblem utan ett "525" på bakluckan. Så är jag förstås stolt över min ostylade 318is! |
|
|
Johan99: De 635:or som bara har plast på heter inte M före. Det är bara den äkta varan som heter M635Csi. De andra heter "bara" 635csi vilket iofs inte är fy skam då det är en mycket vacker bil. Om sen någon pillat dit ett M före är lika fånigt som att sätta M5 emblem på sin 518. På min 325iX står det 318... :-) --------------- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 --------------- |
|
|
Magnus M: Ok då ger jag mig :) En M635Csi skulle man ju inte tacka nej tll :)) /Johan [CUL8ER] |
|
Robert V |
Johan99> Länk - en hemlis till e att den europeiska Motorsport635CSi fanns i 2 versioner ( dock special best den grova 322HP ) ! mycket ovanlig manick ! ...röjjer undan rätt mycket en sån du :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.