AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
474

Detta är väl ingen m3a?

Sp
852
Space-X-plorer
325CiA -93 Silver
Länk

tänkte mest när man kollar på sidolisterna. Men d har kanske vanliga lister på m3orna i USA?? mvh Daniel

-------
Finns på icq: 60288954

"BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den"
Kan va en äkta me jag tror inte det... Har ju som sagt inte M3-listerna. Inte heller fronten och speglarna är M3...

/Johan
[CUL8ER]
USA M3 ser ju inte alls ut som den europeiska och de sidokjolar/speglar etc. som sitter på dena bil ser ut att vara ett stylingkit. Finns ju de som stylar M3 också!

Mvh.
Robban Johansson
Nu är ju det här en kanadensisk M3 och de är faktiskt lika som de europeiska M3:orna som *inte* USA varianten är.

Detta om detta, sedan kan man ju lugnt säga "sönderstylad".
Ja... den var väl lite to much....
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

De M3:or jag sett i USA har alla haft likadana kjolar, spoiler, backspeglar, lister som de som rullar här hemma. Däremot så har dom ju haft en annan motor. Har hört att det ska vara en borrad 325/328 motor med ca. 240hk.

mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Jepp, US modellen ser exakt ut som den europeiska, samma aerodynamik paket.
Men som programmer skriver ovan, så är det inte en riktig M motor i den utan en uppborrad och uppskrämd 328 motor på ca 240 hästar.
Och återigen, bilen på bilden är ursprungligen likadan som en svensk M3 -95:a eftersom den är kanadensisk.

Tjôtar gör jag också.
Det finns ett exlusive-pkt till M3 E36 i USA och dessa bilar har inga M3kjolar samt den vanliga M-fronten som finns till vanliga E36 + att den har vanliga E36 sportstolar.

Motorn i USA är inte en borrad M52 utan ett vanligt M3 Euro block med 328 topp samt insug.
Kolla på bilder på deras motor så ser ni det.

/Per
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Zodiaken...du har rätt, jag hade inte toppluvan på... :-)
Fattar inte logiken med "Exclusive" paketet i US, varför sätta på fula sidokjolar?? hmm...verkar inte så exklusivt tycker jag!
Toppluvan bör man inte glömma ;)

Paketet ger ju helt klart en sleeper-look.
Troligen är det väl så att jänkarna är för feta för att sitta bra i "vader" stolarna :)
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Haha, ja troligen!
Hur känns det förresten att köra Z3 coupé jämfört med GT?

Tittar nämligen själv på en 2.8 coupé för tillfället, men vet inte om jag vågar ta steget!
/Klas
Jag mailar dig!
Hamann kittad

Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.