|
|
|
|---|---|
Mikael G |
Är på G att köpa min allra första bil och jag har chans att få köpa en BMW 320 -86 till bra pris. Ska kolla på bilen nästa vecka och eftersom jag inte har någon som helst erfarenhet utav BMW så tänkte jag höra med er här på forumet vad ska jag tänka på, titta/lyssna efter vid syning/provkörning. Vad har ni för erfarenheter av BMW 320 allas åsikter är välkomna. M v H / Micke |
|
Hej! Mina erfarenheter av 320 är att dom är såååååå.....trötta!! och så dricker dom ungefär lika mycket soppa som en 325:a. Så mitt råd är, att försöka hitta en prisvettig 325:a i stället. Då kommer du att få en mycke roligare bil. HVH: /Bonje Häldre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
Fast å andra sidan är väl en 325:a dyrare i inköp och, ej att förglömma, _försäkring_ oxå! Fast 325 är säkert roligare att köra : ) Fast det är ju alltid så, får man ett bra pris så slår man nog till... vet att jag gjorde det iaf! Var sugen på en 325, men fick bra pris på en 320... då fick det bli en sån helt enkelt! Well... Så länge det blir en BMW så måste det ju va rätt : ) Kolla "Begagnatguiden" i menyn till vänster... där finns lite tips! //Koffe |
|
|
Kan ju "slänga" i en 323 eller 325 motor i en 320 utan att nån märker nått.... Å helt plötsligt har du tjänat 20-40hästar!!! =) //Cosmos |
|
jocker18@home.se |
jag kör en 320-87 med 323 motor....grym skillnad..och alla tycker bilen är pigg!!! men jag tycker inte att 320 är för slö...min motor paja! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.