|
|
|
|---|---|
| Har börjat att söka efter en fin M5 1999 eller 2000 men har inte hittat nåt som jag tycker verkar så där jätteintressant , har kollat här samt de flesta annonstorg. Nån som kan tipsa om en bil som du/ni kan rekommendera. Priserna verkar ju verkligen vara ojämna antingen "fynd" men men ? eler så bilar som ligger riktigt högt .. | |
|
Förenade bil i Malmö bytte in en M5-99 förra veckan som de sålt till en annan bilfirma nu pga för många beg-bilar. Det va en fullutrustad 99 med typ 6000mil på mätaren, svensk-såld... De fick 350000:- för den av den andra bilfirman. Tyvärr vet jag inte vilken firma det va :( Så du får väl kika runt lite om det låter intressant... Lycka till! /Johan [CUL8ER] |
|
|
Tack för tipset .. Anders |
|
|
Cadillac: Va inne på bytbil och kollade på inkommet den senaste veckan. Mårtenssons bil i Hörby hade fått in en M5 99 som de skulle ha 425000:- för. Kan vara den Förenade bil sålde... Men de sålde den för 350 så är det den försöker de tjäna en rejäl hacka... Sen fanns det en skit häftig M5-00 som va special gul! :) Ovanligt och faktiskt snyggt enligt mig... /Johan [CUL8ER] |
|
| Ett tips är nog att titta söderut (tyskland) där utbudet är större och chansen att hitta en riktigt fin bil bättre. Tänk dock att det kanske inte blir mycket billigare men ska man ändå köpa en bil av denna kaliber kan det vara smart att köpa en pärla! | |
|
Tack för tipsen ! Det va rackarn va det skiljer i priser.. Kan en import -00 a med bra dokumentation o full servicebok och 11.000 mil vara värd 330.000:- ?? Glad för lite goda köpråd !! Anders |
|
|
Cadillac: Ja det tycker jag låter som ett rätt bra pris faktiskt... Slipper du ju första årsmodellen också. Kan ju vara en fördel ibland... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Finns en M5:a på Länk Men jag har ingen aning om hur han är som säljare. Har ingen erfarenhet. Kanske någon annan vet? //Erik// |
|
|
Ang. bilen i Hörby så borde man kunna kolla upp ägarhistoriken med hjälp av reg.nr. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
| Codriver: sök på bmwfynd i forumet så lär du inte vara intresserad av dem längre :/ | |
|
nofx!!! Vill ännu en gång tacka för den trevliga festen i helgen :) Bmw fynd i gbg är enligt mig en seriös o mkt trevlig kille som jag varit i kontakt med vid flera tillfällen. Den m5an som finns där är mkt fin men med lite för många(men ärliga) mil på. M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
Ta en titt på htttp://www.bmw.de Där finns det en hel del. Ryssen |
|
Lotus Samuel |
Jag har en till salu, 3800 ärliga mil och garanterat ett fynd. Anders.W har kollat på den så han vet hur den ser ut. Säljes enbart pga tillökning i garaget. Du får väl kolla på bmwbörsen efter info och telnr för skriver jag det här så raderas säker inlägget. Samuel |
| Intressant andra bil Samuel :) | |
pravda1 |
Lotus, vad är det för års-modell & färg? samt interiör på den? |
|
Hepp! Här kommer en länk: Länk Jag kan intyga att bilen är fulländad, både i skick och i utrustningsväg. // också Samuel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.