|
|
|
|---|---|
|
Tjo På gamla E28 M30 så sitter spjället mot grenrörssidan till har för mej att på nyare 535 så sitter spjället så att de går ut mot andra sidan ( istället för att peka mot grenrörssidan..) eller ??? Jag vill slippa gå förbi avgassidan pga av tempen... Det ska sitta på min 745 motor... Eller har ngn förslag på nått annat insug man kan använda ??? /Daniel | |
|
Nej jag tror inte att det sitter på andra sidan på de nya! men de brukar "såga" upp på andra sidan och täppa till det gammla hålet! Som på den här Alpina b10biturboLänk Länk |
|
|
verkar som om lmm är borta på den bilden också? har jag rätt? E28 M535i TwinTurbo |
|
Tu 135 1602 -75
318is M-TechII -90 325i Touring M-TechII -90 325turbo M-TechII -89 M5 -91 525i Touring -92. |
Närå, mängdmätaren sitter på andra sidan, insugssidan till turbona. Japp det går alldeles utmärkt att vända spjällhuset till andra sidan, Jag satte upp insuget i fräsen o planade ytan samt tog upp ett hål lika stort som spjällhuset. Hade iof. vart fint o få tag i ett biturboinsug då det har lite större kanaler... kika in på hemsidan och kolla under medlemmar och "Andreas 728i turbo" där finns ett par bilder på hur det ser ut. -------------------- beemer.mine.nu -------------------- Snart blir det nog till att byta nick till "kompressorsvennis"... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.