|
|
|
|---|---|
|
Ser i dag att någon antingen sparkat på vänster dimljus fram eller kört på det. Det är i alla fall helt splittrat. Knappast kylan. Så i hela 13 dagar fick jag ha min bil i fred. Någon som vet vad ett nytt dimljusglas kostar till E39? Det är väl så att man måste byta hela insatsen där med. Hur många tusen snackar vi om? | |
diamantsvart_bmw |
kolla på skroten dom kanske har lite billigare, hoppas du nackade den som sabbade din bil Blev ingen BMW 535I med skinn utan en 525 IA 24 V i topp skick Länk Länk |
|
:-/ Surjävlar... Du kan ju kolla hos NFS, tex på Länk /Micke |
|
|
Tack! 658:- rena fyndet. Clas Olsson borde höja sina priser på dimljus För 59:- är alldeles för billigt :-) plast som plast |
|
|
Stout: Och det är inte ett litet oskyldigt stenskott du har råkat ut för? |
|
| Tror inte det. Det var helt i förrgår och jag har i princip bara tagit ungarna till skolan med bilen och till däckverkstan några kvarter bort. Det ser insparkat ut men allt runtom har klarat sig. Glaset är dock demolerat. | |
| Men va fan. Ska ju byta front till -01 så det får va så :-) | |
|
Stout, Du får fixa bilder på bilen sedan när du fixat nya fronten etc. etc. Vi verkar ha rätt lika planer ang. modifieringar. :) /J |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Och var har ni tänkt att få tag på en komplett -01 front. Ny på BMW?? MVH Hasso Länk |
|
För den som har vägarna däråt (då frakten lär äta upp förtjänsten annars) så dyker de upp i tyskland lite då och då. Kika på ebay.de eller mobile:-) |
|
|
En tanke om detta med tänkbara orsaker till att glast spruckit bara... Om man har dimljusen påslagna (för att man tycker att det är snyggt, exempelvis...) så blir glaset varmt. Parkerar man sedan bilen så att dimljuset ligger mot en snödriva så får man en stor temperaturskillnad = krack! Har själv varit med om det. M.v.h. Mikko |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.