|
|
|
|---|---|
Rsomirille |
Funderar på att köpa en BMW men tycker priserna varierar väldigt.. med serv.bok , utan , import , sv-såld osv.. vad kan vara ett skäligt pris för en skaplig BMW 325i -91 säg att den är importerad och har gått ca 20' mil ?? |
|
35-45k beroende på utrustning. Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Är det e36 du menar så får du nog ingen fin för 35k iaf | |
|
Nej ingen fin. Men en importbil -91 utan s-bok/dokumentation i normalt skick är i mina ögon inte värd mer än 35k. |
|
Rsomirille |
Nej jag håller nog med ..det verkar som om dom flesta som sätter ut annons tror att det är guld i bilarna....-91 är ju en 12år gammal bil hur man än ser på den + import som jag iaf tycker = skruvade mätare och folk som vill göra snabba stålars... |
|
Håller med nofx16 /Simon |
|
Axel |
Håller med om att E36 är en en gammal modell,men jämfört med många nya bilar är den faktiskt modern.Vissa handlare ger skambud på 30000kr utan att titta på bilen.Eftersom jag själv har en tidig E36 med "alla"slitdelar byta och i väldigt fint skick förväntar sig iallafall att handlaren kan lyfta på sin feta röv och titta på bilen,speciellt om man är spekulant på en ny bil i 300000kr klassen dock ej BMW.Efter alla turer har jag bestämt mig att köra min bil många år till eftersom man inte kan få samma känsla för rimliga pengar. MVH Axel Bromsen är fartens värsta fiende. |
|
Axel, Jag håller med om att E36 håller sig fräsch även med dagens mått mätt. Du gör helt rätt som behåller din bil om du trivs med den, bruksvärdet överstiger förmodligen marknadsvärdet. Om du ändå är intresserad av att sälja så kan du maila mig och berätta vilket pris du tänkt dig. Har en vän som är på jakt efter en fin E36. Mvh Kalle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.