|
|
|
|---|---|
|
Vill fråga hur bra är 325 med automat.?? då menar jag e36:or från -91 till 93! Är det många barnsjukdomar på 91:or??? Är dom 5-stegs automat?? Det verkar som om det inte finns så många här i sverige eller har jag fel?? Hur många är det som har med automat här på forumet?? Tackar för alla svar! MvH Bmw 4-ever Länk | |
|
Har en -94 Aut |
|
|
325 har den funkat bra???några probelm?? är det 5-steg ¨låda du har??? MvH Bmw 4-ever Länk |
|
| Den har fungerat hur bra som helst. Var lite skeptisk i början, men det ska mycket till för att jag inte ska köra automat även i fortsättningen. Det är en 5-stegs med tre lägen, snö, normal och sport. Växlar hur mjukt som helst och är rapp vid "kick down". Rekommenderas kraftfullt. Den har iofs bara gått 9000 mil, men inga problem so far. | |
|
inga fler som har lite råd o tips???? MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Jag har en som passerat 18 000 mil, den går bra. Olja+filter bör väl bytas var 6000mil ,*ca 1500kr* problemet är om den går sönder, man e liksom maktlös.. bara att lämna in och man är 15 tusen fattigare. Kickdownen är ju bara för underbar. Rekomenderas som "325" säger... ../molle |
|
|
Hej! importerade en 325 automatare 96 och det var en helt underbar bil. Vill faktiskt säga att 5 stegs aut. är skönare och köra långresor än manuell, bilen varvar mindre och är tystare. Den 5 stegs aut. är extra utrustning och kostar ca 20tkr extra än en 4 stegs aut, eller ngt i den stilen. Kommer ihåg när jag pressade upp bilen i ca 170km/h då varvade bilen 3200/minuten men när man lade in 4:an så varvade bilen ca 4500/minuten. Jag saknar den bilen... |
|
Fröys |
Jag har också en 325 med automat och jag håller med tidigare inlägg. Den är hur klockren som helst. Har tidigare kört manuellt växlade bilar men den tiden är förbi. Det ska mycket till för att jag ska byta tillbaka. |
| AMET: Tror inte dina uppgifter om varvtal vid en viss hastighet är speciellt givande, den 4-stegade automaten lär ju inte ha samma utväxling som de fyra första växlarna på den 5-stegade. | |
|
Med sportläget i blir det som en annan bil. 5stegs låda här också. Automat är bekvämt |
|
|
Glömde: 19500mil. Automat är bekvämt |
|
M3 wanabe |
Nej uch, fy automat ____________________________ Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.