|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Under mecktipps så finns det ju enkel halvlhus automatik. verkar jätte bra. MEn jag har en liten fråga angående detta. Om man gör på detta sätt. Kommer instrumentbelysningen funka på samma sätt som halvljuset? /MArvin | |
|
Hej marwel!! Jag har fått ett annat "mektips" på hur man fixar halvljus automatik av en kille på forumet! Detta mektips gör att halvljus automatiken fungerar "som det ska göra", alltså som på en svensk såld BMW! Du kan lämna parkeringslyset på utan att ha tändningen på. Jag tror också att bilbesiktningen blir gladare om det fungerar som det ska göra!! Jag själv har använt det mektips som du hittat, och det fungerar "lysande", men vad händer om man måste lämna bilen efter en mycket trafikerad väg utan parkeringslyse påslaget??? Jag sitter på jobbet nu, så jag har inte åtkomst till Word-filen han mailade mig, men jag kan maila den ikväll!! /Lennart 525i -91 |
|
|
Det låter ju lysande Lennart, har du lust att skicka filen till mej oxå :) // Fredrik |
|
|
525i Maila mig med! Hade varit snällt! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Hej Lennart! Har du lust att skicka den till mig med? Vore jättesnällt! ______________________________ Länk |
|
| 525i: Jag med tack! | |
|
Du får gärna slänga ett mail till mig oxå /Glenn |
|
|
jag med vill ha ett mail. Joakim Eriksson |
|
| min mail: marvin@edk.se | |
|
525i: Vore bra om du ville maila tipset åt mig oxå. /Anders |
|
| Jag tar gärna ett oxå! | |
|
jag är oxå intresserad av den beskrivningen |
|
|
Oj Oj Oj vad många som var intresserad!!!! Jag mailar er ikväll!! Ska se om dt inte går att lägga in på BMWPowers meksida oxå!! /Lennart 525i -91 |
|
|
Jag är också intresserad... /Daniel |
|
|
Hoppas du kan lägga in det i Mek tipsen.Skulle oxå vilja veta hur /kenneth |
|
| Ställer mig i kön och säger, Ja Tack.... | |
jocker18@home.se |
nu räcker det kanske, vi vet att intresset är stort :D WmB SoundZ |
|
marwel: Svar ja, instrumentbelysningen funkar som den ska. Det vill säga samtidigt som du har någon yttre belysning tänd. _____ Micke Länk Länk |
|
|
Jag vill gärna ha ett oxå!! 83isaksson@telia.com |
|
|
Halloj! Det är jag som skrivit det omtalade word dokumentet. Jag har redan skickat in det som ett mektips för länge sedan men utan respons/resultat? På min 525IA -92 fungerar det perfekt men det vore intressant att få veta om andra provat det på andra årsmodeller osv. MVH Gottfrid |
|
|
Hej, Du får gärna lägga upp det som mektips en gång till - nu verkar ju intresset vara stort - inte minst från mig. Mvh G |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.