|
|
|
|---|---|
|
Läste lite om carsoft och det deras program kan göra - klart intressant! Kolla länken: Länk Är det någon som har kvar den gamla mjukvaran, och som har erfarenheter av att använda programmet? Här kan man ju spara en och annan krona, samt dessutom hjälpa kamrater i nöd. "Endast döda fiskar flyter med strömmen" | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Använd gärna den utmärkta sökfunktionen som finns. Ett mycket omtalat ämne på denna sajt. Länk Länk MVH Hasso Länk |
|
Jo, jag har redan både sökt och läst de flesta inlägg här på sidan (där får man för att man uttrycker sig otydligt) vad jag efterfrågar är någon som har PERSONLIG erfarenhet av att hantera programmet och om det är någon som har prövat att löda en egen box? Resultat? Värt besväret? Vore intressant att få veta - see you. |
|
|
Äsch - jag såg de andra sidorna av den långa tråden nu. Så nu vet jag lite mer. Är det någon annan som har provat? Tack för länken Hasso |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.