|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är det någon som testat solarplexius?Färdiga tunna rutor att montera på insidan istället för solfilm? Vad är era betyg på det? | |
|
Jag vet en tös med en E36 som har tunna svarta rutor på insidan. Hon var väldigt nöjd men passformen på hennes var tydligen inte hundra (har jag för mig) Vet inte om det var samma märke. Praktiskt på vintern att bara plocka av dom www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
Tack för svaret! Nu är det ju så här att man handlar först och tänker sen.... Har redan beställt 3st,så nu får man väl hoppas att det blir bra =(. Inga större pengar (920kr). Så man får väl slänga på hederlig film annars..... |
|
|
Villminnas att det var ngn som postade om detta för ett tag sen och han var inte nöjd med solarplexus, kolla sök inlägg.. Asken |
|
|
Jag har använt Solarplexius på Audi 80 -93, E36 Coupé, E34 Touring samt min nuvarande E36iT och är mycket nöjd. Kan vara svårt att få dit, men det är för att passformen är så exakt. Men.. Det följer med en detaljerad "manual" till varje bilmodell. //H Bilen: Länk |
|
|
"Kan vara svårt" Fan den som kom på det där borde få huvudet undersökt! Nu sitter dem på plats,men jag tror nog att det kommer låta om dem när man drar på stereon,det får väl visa sig till våren när jag slänger i basen.... |
|
|
Emperor: kan du utveckla? blev det bra? bilder? Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Det ser väldigt bra ut utifrån och inifrån,men det var ett rent helvete att få dit. Har ingen digitalkamra så sorry... Inte kul om det börjar låta på "dåliga" vägar eller om man poppar stereo. Jag får se till våren.. Priset var ju ok : 1095Kr Så jag vet inte än om det är något att rekomendera. Kan ju kanske bli fukt mellan rutorna..... Den som lever få se...... |
|
| Fördelen är väll att det är extremt stryktåligt, har en del kompisar med hundar och de är jäkligt nöjda. Har ingen erfarenhet själv men alla jag pratat med har varit nöjda. | |
|
Solarplexius helt överlägset allt annat. Har haft i samtliga mina BMW:ar. Stryktåliga, snygga o. tar bort mycket hetta. Finns utanför Linköping. Låtit firman själv installera dom eftersom jag bor inom en timmes resa. Men finns som sagt på postorder. |
|
|
Har nån av er adressen till den firman. Verkar vara en vettig lösning på tonade rutor. No turbo shit, just real power! Länk |
|
|
Länk BMWCS Nr: 4798 |
|
|
Hej. Jag har monterat på min E34 Touring. Om man tar bort fönsterlisten på sidorutorna först så är det lätt att montera skivorna. Skivan till bakfönstret var lite nätt i passformen så placera den exakt i mitten så blir det bra. Enda nackdelen är att skivan på fönstret väger en del så när man öppnar bara fönstret så är det precis att dämparna orkar hålla fönstret uppe. Jag är nöjd med resultatet och det är helt ok för det priset. /Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.