|
|
|
|---|---|
|
Tjenna!! Fick en dum ide för 2 veckor sedan, jag gjorde en datorstol av en sportstol. Nån mer som har "möbler" av någon BMW? Jag har fler planer, men de får vänta tills jag bor lite större. Tänk er ett baksäte med bagagelucka och allt som soffa i garaget. Häftigt värre! Ni kan se hur den ser ut på min sida. Obs jag är INTE expert på hemsidor, men det ser ni nog. Länk RWD? Ja tack! Länk | |
|
Hehe, ja har man inget bättre för sig så! Den måste ju bli perfekt när du ska lira lite bilspel om inte annat iaf!! :) |
|
|
Haha, den var mäktig! =) /Manray/ |
|
|
Har också varit inne på den ideén förut...Tänkte använda ett gammalt baksäte från en E28:a som man kunde sitta i garaget :) Mvh Ricke |
|
|
he he.... Snyggt! |
|
|
På BMW i Solna har dom ett riktigt läckert glasbord som är gjort av en 19-20"(nått ditåt)-Alpina-fälg. Fälgen är delad i 2st delar och sitter ihop med några kromade stänger mellan bulthålen och överst ligger en rund glaskiva ovanpå ena fälghalvan, vill ha! Mvh/ Micke t |
|
|
Det finns någon länk här på forumet som leder till ett bildgalleri. Någonstans där finns en soffa byggd av bakänden från en M5:a... Naturligtvis hittar jag inte länken igen! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Har ni sett slutet på "gone in 60 seconds" ? Dom har en grill gjord av fronten på en Amerikanare, tänk er att göra en likadan av en E34 tillexempel! Villhafaktorn är hög!!! www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
| Snyggt jobbat... blev ju riktigt bra. | |
^LS^ |
Stilig stol. Säkert bra för rygg oxå. Fin vovve oxå! =) Mvh = - - - - - - - - - - - - = Fullgasväxling, javisst! = - - - - - - - - - - - - = |
|
GEAB på Sveavägen hade ( kanske förfarande har) en 2 sittsig soffa i röd läder gjord av backsätte till en bil. Låter man fantasin flöda så kan man låstsas att det var en BMW fast jag tror snarare på någon jänkare... _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Cool, jag vill att min kontorsstol ska vara gjord av en M3 coupé stol!!! DET vore ball, med elstyrning!! Kan någon fixa? ;) |
|
|
En fråga, vad är den främre sidispaken till? Den som man bara kan trycka ner. Jag har smörjt upp alla leder så gott det går men jag vill inte ta i så att något går sönder. Har någon av er köpt nya "gasdämpare" till era stolar? Mina är inte bra alls. I sånt fall vad kostar de? RWD? Ja tack! Länk |
|
| Nos: Eheh, jag har ingen access till din hemsida, min dator på jobbet har ett filter som säger att sidan innehåller "sex"...är det någe action i bmwsoffan eller?? :) | |
|
Hej! Man skulle byggt av en ny komfortstol med alla tillbehör... Massa när man är sliten, värme på vintern osv... Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
w9816>> Njaa det det beror på om du gillar 17 månades håriga hanar som är av släkten canis. Klassas det som porr så ja. Skämt åt sido, min vovve är med på bilden oxå (det är honom jag menar) RWD? Ja tack! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.