|
|
|
|---|---|
|
Såg Nissan nya 350Z eller "Z" som den kallas och måste säga den var läcker men formerna känns kopierade.... Länk ------------ Länk Doggeli Londons största MoDoit! | |
|
Jupp, ser ut som ett saligt hopkok av Toyota Celica, Audi TT och nån Ford (Ka?). /Micke |
|
| Tyckte nog det var rätt mycket Porsche former över den. | |
|
Vi såg den på Nurburgring i somras. Den e helläcker! M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
Har sett ett par stycken "live" i USA och det är en rätt kaxig bil. Nissan har faktiskt ett par andra helt ok bilar som säljs i USA. Maxima som enbart delar namnet med den modell som säljs i Sverige. USA-modellen har ett tuffare utseende samt en 3.5-liters V6:a på 265hk. Finns även en Altima som är aningen mindre och även den finns att får med 3.5-liters V6 men då på 255hk. Altimans design har en hel del drag av 350Z. _____________________________________ Länk |
|
| Den såg helt okey ut tycker jag... | |
|
Man måse medge att Datsun har lyckats med linjerna. Jag gillar den skarpt med undantag på lampor och dem konstiga dörrhandtagen. _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Mycket 911 och mycket TT står för inspirationen i mina ögon. Men snygg, verkligen, den snyggaste riskokare jag sett på väldigt länge. Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Såg en sådan utställd i Las Vegas i slutet av september. Har också läst någon artikel om den i Car&Driver. Har för mig att den inte ser ut exakt som den som fanns på bilderna, kanske en prototyp och inte serieversionen. Den landar under 30k$ i USA vilket är rätt mycket bil för pengarna även om man jämför med amerikanska mått. Är det någon som har sett fler bilder?? |
|
|
Jag mindes fel, kolla på detta testet ... Länk |
|
|
Tyckte nog att de jag såg i trafik var mycket lika bilderna så jag tror inte dom ändrat för mycket. Det stämmer att priset verkar vara ok i USA men jag tror att den har åtminstonde två motoralternativ (men och utan turbo) och det priset är säkert då med den mindre motorn. _____________________________________ Länk |
|
|
Det står en (Sveriges första ex) hos Lindgren Bil på Värmdö / Stockholm. Jag provsatt den och blev såld direkt, otroligt läcker bil, med mycket karaktär! /K |
|
|
Mkt. tjusig! Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
Ska man köpa Japan bil så är det en 350zx med trackpaketet som gäller... Drive it like you hate it... |
|
|
Jag tog några bilder på bilen i L.A. för ett år sedan och har nu lämnat in en massa rullar på famkallning (kostade 1300kr att framkalla....) som jag kommer att få imorgon eller på torsdag. Om det är någon som har space så kan jag maila över bilder. ---- Länk Motorjournalen är tillbaka i höst! :) |
|
|
Blanda Audi TT + Porsche och få en Nissan 350Z... Inte illa alls !!! / Klevarn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.