|
|
|
|---|---|
|
hej på er! jag va ute å lufta av 528an i går kväll. brände ur den lite på motorvägen tlill södertälje å hem igen mmm går som en drömm!! så kommer jag in på en liten kurvig väg mellan nyköping å oxelösund där jag har helljuset på å får mötte med en bil, blendar av å sen när jag ska slåpå helljuset så e det dött inte ens lampan i instrument huset funkar!!?? vad e det för fel? ett relä? säkring? eller någotanat! hjälp mig!! mvh johan | |
|
Kolla säkringshållaren i motorrummet...Skruva loss den o kika på kabelhärvan därunder...Vill minnas att jag hade en kabel lös där på min första 528:a när mitt helljus "la av". Annars KAN det naturligtvis vara fel i ljusomkopplaren eller att säkringen gått(men säkringen har du väl kollat).. Vid extremt kallt väder har faktiskt ljusomkopplaren kärvat lite i min nuvarande 528:a,började fungera när man fått upp värmen i kupén :) Mvh Janne |
|
|
hej på dig! har kollat säkringarna! å dom va ok! det funkar..... i 10 sek.. f*n! jag hör relät det klickar i det? kan det va paj en då? men jag får nog ta å titta på det du sa. tusen tack!!! mvh johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.