|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
spider22:Skit snygg bil du har! Hoppas du köper nåt lika exlusivt när du ska byta nu... Sälj inte till nåt pucko bara som förstör bilen! Väntar spännt på vad komma skall... ;) Ägare till 490 friska BMW hästar! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
Perkka |
Copy: Ok, sorry mitt fel.. Men en bil måste inte vara så speciellt dyr för att vara fruktansvärt snygg, lr? Som då t ex Spiders bil.. & nog tror jag att Spider har råd att ha kvar sin bil.. Eftersom han bl a ägt en A4 Avant turbo nånting förut... Om Spider säger att han måste sälja bilen pg a hunden sin, varför inte då helt enkelt tro på honom? M3 wannabe: Vadå "okej flumma på du!" ? Utan jag frågade bara dig, om du aldrig hade sett en fin bil till salu..? Varför vara så nyfiken? Som sagt, Spider har ju angett orsak till försäljningen.. Mvh Per "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
M3 wanabe |
M6: Vadå, Sälj inte till nåt pucko bara som förstör bilen! Det skiter väl han vilken idiot som köper hans bil, han vill bara få bort den och köpa en kombi. Perkka volvo raggare: Jag vågar att gissa: När folk säljer bilar så är det något fel på de, Inte alla såklart men många. Felet behöver inte vara så allvarligt. DEt kan exempel vara en liten liten rostfläck som räcker för att ägaren inte vill åka bilen. Men, nu igen jag kan för f*n inte ge mig. När man frågar en kill varför du vill sälja den jo för att vi har fått barn, jaha hur länge har du haft bilen då ,jo 1 månad. För h****e säg som det är så, så kanske det slutar i en affär istället för att ljuga. ____________________________ Länk |
|
Detta är faktiskt ganska roligt att läsa.... Först är alla emot säljaren sen lägger nån klyftig person in en kommentar som gör att hela diskutionen vänder... Riktigt underhållande. Ps. Riktigt snygg bil är det iaf Ds Hade jag pengar hade jag köpt den. "Detta är dock min högst personliga åsikt" |
|
|
Hehe rolig läsning i alla fall! Ni får ursäkta mig, men vissa verkar lida mer av schizofreni än andra :) |
|
Perkka |
M3 wannabe: Jag må ha ägt ett par Volvos, men raggare? Nja.. Men att d just blivit endast Volvo hittils, kan ju bero på att man inte hittade lika fina bilar till d priset, om man tittade på en BMW.. Jag e ju iaf fortfarande BMW-frälst.. Fast jag skulle aldrig lägga slantarna på en 318.. Så mycket pengar för så lite motor, nej tack.. Mvh Per "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
Det är lugnt perkka! Ha-ha-ha, VM i urspårad tråd. Ursprungsfrågan var om någon vet hur många Schnitzer det rullar i Svedala. Spåra ur liiiite. Kul. Copyjäveln |
|
M3 wanabe |
Jag glider med min BMW, jag tävlar inte med den. Samtidigt så går den bättre än alla 320 mellan 91 och 99. Jag bytte liksom från 320 till 318. ____________________________ Länk |
Dani |
Gud vad folk verkar ha för lite att göra?! Spider22...helt ok bil..även om jag itne gillar sådana ombyggen. H-A: Håller med dig helt...har själv skrivit liknande. ALLTID folk som ska snacka skit om alla andras bilar, och värdera sina till så himla mycket mer! Alla andra som importerar eller likn. är skojare..men när dom själv gör det så är dom experter! Snacka om hycklare... M3wannabe: Fin bil, 318is är en helt okej bil, va istället nöjd med den, och skit i folks avundsjuka osv.. |
|
Men lägg ner den här totalt meninslösa diskussionen...Spider22 grymt snygg e36:a du har! |
|
|
Tack än en gång för all uppmärksamhet kring min bil. jättekul att höra. Stefan |
|
Perkka |
Spider: Stabil fest i lördas :) Vaknade 17.00 igår hahah.. "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
| Hmmmm, vilken diskusion man lyckades dra igång ....hehe hur hare gått haru sålt den nu lr?? | |
Perkka |
robban: Igår hade han kvar den iaf.. Mvh Per "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
Kolla lite på dina bilder spider22 gillar verkligen din bil blev lite fundersam när jag såg hålet i mattan! är det någon annan som upplevt detta efter bara 15000 mil ?? Och m3 wannabe : Du säger att du säljer bilen för att du vill köpa Grand C men din annons säger något helt annat ?? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.