|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
jag har pengarna, men de känns som 120K e lite mycke för ytterligare en stylad 325 E36, .....i.o.f.s så ere ju tak på denna!!? men den e helt klart ball.... |
|
|
Robban har du nå bilder på din cab... vore kul att se den. Mvh Stefan |
|
|
ja men men tyvärr inte nåra på datan ännu...men den e rätt fet o går "rätt" bra (stressad...) hehe....ska se om jag kan fixa nått åt dig , kaross e s.k ZRS = Zeemax bakkofångare, Rieger Kjolar Siedls stora M flach front med infälld IC i gapet....,//M 3 E46 gälar i fram flyglarna, DTM Cup speglar,lackade lister i bilensfärg EBC skivor , greenstuff belägg, maxsänkt ,lååååg får åka omvägar när jag ska hem för vägbulor döden....bara 17"fälgar pga sänkningen vet ej märke men ser ut som Porsche cup men med mycke bredare kant...däck Vredsteins senaste 245x40x17 ( skitbra faktiskt ) stereo P99, alpine V12, focal fram syst , focal 11" i specbyggdlåda....puuuuh de va mycke har nog glömt en j--a massa...har en bild före ombyggn skickar me den för den såg rätt okej ut före de spåra ur helt med styling o mycke vill ha mer men ändå inte för mycke.... Länk Länk /Robban |
|
|
tror oxå att det är den bilen som var med i bilsport för några år sen. Mycket smakfull.... Mosse: har för mig att enl. BS var skärmar m.m i kolfiber =) kul med en E36:a som inte är som "alla andra" /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 "BMW M3 E30 -Den första och RIKTIGA M3:an" Länk |
|
| Hoppas bara att den bevaras i detta utförande istället för att stylas sönder som så många andra E36:or! | |
|
spider22 Hunden måste ha växt fort, eller glömde du av att du hade den när du köpte bilen? Vore intressant att veta ditt verkliga skäl till att sälja. Kanske har du köpt billigt och ser en chans att tjäna en slant, inget fel i det, men hallå, hund... Copy, trött på bilsäljarklyschor |
|
M3 wanabe |
Bra Copy! Jag skulle oxå vilja veta varför han säljer den! Jag säljer min pga att jag vill ha en Jeep Grand C |
|
Ja ni pojkar små att ni inte har mer att göra än att spekulera varför jag vill sälja min bil. Nu ska jag fortsätta att dricka grogg, skål på er och sitt inte framför datorn hela kvällen, ut och rör på er.......... |
|
M3 wanabe |
De e lungt spider, vi går ut senare först måste få veta varför du ska sälja den, jag tror inte att det är något fel på den men jag garantera dig att den person som löper din bil är en som inte ens vet att det finns en BMWPOWER sida, det gjordie inte jag iallafall. Fråga: Hur är skärmarna bak bredadde? Jag har oxå breddade skärmar men inte mycekt. |
|
spider. Trött på klyschor bara. Var möjligen förra ägaren en äldre dam som bara körde den fram och tillbaka till kyrkogården på söndagar? Copy, brukar sälja p.g.a tjänstebil ;) |
|
betriebsanleitung1 |
Ni har ju redan frågat varför han ska sälja den,ni måste va bra nyfikna. |
H-A |
Hur orkar ni hålla på? om han vill sälja bilen så låt honom göra det, det är väl inget ni behöver analysera? Enligt er är ju något fel varje gång en bil är till salu, är den för billig är inte det bra och ni måste snacka massa skit om varför den är billig. Är den dyr är det samma visa. Kan det kanske va så att ni själva sitter men en bil ni försökt sälja men inser att ni köpt den helt fel och kommer förlora pengar. Jag har aldrig träffat på så många avundsjuka nördar på ett och samma ställe. Inlägget kommer säkert att plockas bort för ni tål nog inte sanningen. |
M3 wanabe |
H-A: Du behöver inte göra en så stor sak av det hela, jag tyckte bara att den var väldigt fin och fundersam på varför han skulle sälja den. De är inget att dölja för köparen kommer ju ändå att inte tro de han säger. Det beror på många orsaker varför man inte vill ha kvar bilen. Har bilen varit importerad i år och haft 10 ägare samt är väldigt fin. Har haft den i 3 månader och påstår att han inte får in barnvagnen i baken s och ungen är 6 månader då måste det var något allvarlig fel på bilen eller hur. Detta är bara ett exempel och har inget att gör med spiders bil att göra. Jag har erspekt för spider och är som sagt bara nyfiken. |
|
H-A, faktiskt så har du en poäng i det du skriver. Jag backar... Copy, nu även förnuftig |
|
|
Äntligen än kille som står på jorden med båda fötterna. Tack H-A du verkar vara en reko och mogen kille. Copy: Fattar bara inte vad som stör dig.. men om du nu backar så spelar det ingen roll. Hoppas du får en trevlig kväll. |
|
|
M3 Wannabe: Tro är att icke veta ta och skärp dig nu....... Om jag vill sälja min bil så skit i det du. Ska jag börja bry mig om dig om du skulle sälja din fjuttiga 318. SVAR: Nej Sköt ditt så sköt jag mitt.......... |
|
Perkka |
M3 wannabe: Så du menar att du aldrig sett en fin bil till salu förut? Fan va löjligt att spekulera varför Spider ska sälja sin bil... HA: Håller med dig fullständigt... Copy: & vad flummar du i egentligen?? ps. Luktar bara avundsjuka.. ds Mvh Per "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
Perkka; undrar vem som flummar. Jag hade precis insett att jag var fel ute och backat, men du kanske var för flummig eller pundig för att fatta det. Avundsjuk? Vet inte under vilka omständigheter du lever under, men vi snackar bil runt hundringen här, så kom igen. Du spydig22, kamma dig, M3 Wannabe har i vart fall råd att behålla sin bil, kanske en sådan du ska köpa. Eller en 245:a så du får plats med hunden. Copy |
|
M3 wanabe |
Spider, Jag ger mig lycka till med din bil. Och angående min fjuttiga 318 så säger jag inget. Perkka: Okej! flumma på du. Copy: Du får lägga ner oxå. Vill bara säga att, Aldrig skulle jag köpa en bil som en hund har varit i. iasxch. OBS! Vill heslt inte ha komentarer på de. ____________________________ Länk |
| M3 wanabe; ok, vaknade på fel sida, lägger ned. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.