|
|
|
|---|---|
percy |
Hej.Måste bara fråga en sak. Funderar på att sälja min 318 is coupé 92. Kollar man annonserna så blir man ju rent förvirrad!!!! Ibland hittar man för 70000 Sek och ibland 95000 Sek. Jag fattar ju att det beror på skick o dok.Men om man tar ett medel.Min är sv-såld,larm 17" 235/45 (nya) full historik o servicebok,lackbehandlad.17000 mil. Allmänt fint skick. Och jag har inte bara kollat på BMWPOWER utan överallt. Men där finns ju inte så jättemånga att jämföra med. /Pi |
|
Hej Percy! Jag tror din ligger i det lägre intervallet, dvs kring 70'. Själv så anser jag att en 325'a är värd 5.000.- mer medan en 320 är värd 5.000.- mindre. Håller ni med mig? Mr C |
|
|
Hej Percy! Jag tror din ligger i det lägre intervallet, dvs kring 70'. Själv så anser jag att en 325'a är värd 5.000.- mer medan en 320 är värd 5.000.- mindre. Håller ni med mig? Mr C |
|
|
Att priserna skiljer så mycket tror jag delvis beror på att det finns så många "stajlade" 3-series och ägarna som lagt ner multum på, och vill givetvis ha tillbaka pengarna. Men marknaden tycker jag också är helt förvirrad när det gäller just E36:an, det kan skilja hur mycket som helst mellan två nästan likadan bilar. Klart är i alla fall att Coupén är värd mycket mer än sedan, och 325:an rätt mycket mer än 318. Det skiljer nog minst 5' mellan 318 och 325 vanligtvis ännu mer. runt 70-80' kan du nog få //Daniel |
|
percy |
Tack för era inlägg.Tänkte lägga in en annons på ca 70000-72000 SEk och se vad som händer.Eller så behåller jag den ett tag till.Den är nyservad,nybes och ny lackbehandling både in o utvändigt så det känns som en ny bil.Och det är ju trevligt. /Pi |
|
...jag igen, fick för mig att den var lite nyare än -92, så uppåt 80' som jag skrev tidigare är nog svårt att få. 70' verkar mer vettigt och du borde inte behöva ha nån prutmån... (jag får 68' för min 325 sedan) //Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.