|
|
|
|---|---|
| Undrar om någon vet ifall ett oljetråg hos en 323E30 skiljer mot 323E21??? | |
theedge |
e21 har plåt tråg, e30 aluminium. passar rätt över men på e30 har du en olje kontakt i tråget men den e ju bara att koppla ur om du ska ha e30 tråg på e21. generatorn e ett riktigt åbäke att byta på e21 om du har e30 tråg. mvh jimmy |
| hmm ok tackar för upplysningen, men tvärt om då E21 tråg på E30??? föresten är det samma sorts oljetråg på alla ur m20 familjen dvs samma tråg på 320,323,325??? | |
|
325 IX är annorlunda än den vanliga 325 i alla fall,de andra vet jag ej. /Matte |
|
theedge |
e21 tråget på en e30 går säkert att klämma dit men där e ju ingen oljekontakt........ vad jag vet så e de nog bara 325 ix tråget som skiljer sej från de andra i m20 familjen. de e la lite mer bröte som ska få plats där |
| Ok då gör jag bäst i att försöka att hitta ett oljetråg till en 320E30 eller 325E30 på skroten om jag inte hittar ett till en 323E30 vilket block jag utgår ifrån. Antar att 323E30 inte är fult lika vanliga som dessa andra och därför blir svårare att hitta. | |
Kongo MMH |
323E30 är väl en supervanlig bmw? |
| tja det beror på vad man jämför med, jag tror dock att chansen att hitta skrotade E30-320, E30-325 är större än E30-323. Kanske har jag fel i mina spekulationer..hur många byggdes av dito?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.