|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag tyckte min gamla 240 var en alldeles utmärkt bil, trött; ja, men enkel och pålitlig. Volvo gjorde bra bilar före 850 kom och markerade början till slutet, idag vore nog Volvo det sista märket på jorden jag skulle köpa. Hursomhelst: låt folk köra nåt annat än BMW om de vill, hur skulle man kunna veta hur bra de egentligen är om det inte fanns något annat märke att jämföra med? ;-) Mvh Elvis |
|
|
skulle hellre gå än att köpa en volvo ;) "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
| Jag har absolut inget emot volvo 240 och 740 iaf, mycket hållbara bilar. Har t.ex en 240 nu, fast den tjänstegör som en folkracebil. Börjar se riktigt trevlig ut efter en säsong på banan :D | |
|
Schnitzer: Ta med din kompis till BMW och provkör en E60, sen vill man aldrig ha ngt annat!Inget annat duger helt enkelt!Jag gjorde det misstaget, eller vad man skall kalla det för. /Anders |
|
|
Sigdarve: Till trots för den beryktade dåliga kvalitén? Mvh Elvis |
|
|
Elvis: Dålig kvalitet!Berätta! /Anders |
|
|
Sigdarve: Jag läste nånstans här på forumet att den skulle vara lite "budget" (sämre materielkvalitet)... Jag vet inte om det stämmer, eftersom jag knappast suttit i en, därav frågeformen. Mvh Elvis |
|
|
Aha! Möjligen känns instrumentpanelen lite mer "banlon" än på föregångaren.Men totalintrycket är överväldigande!Den förra 5 serien känns som en gammal skördetröska i jämförelse;-) /Anders |
|
|
Ok, tack för infon, känns ju skönt att veta att det inte förfallit. Personligen har jag fortfarande svårt för just E60, när man börjar jobba efter studierna väntar man nog hellre ett par år extra och införskaffar en E65 eller E63 (beroende på familjesituation). Mvh Elvis |
|
|
Elvis: Sedan 1977 då jag provkörde en 633Csi har jag drömt om att köpa en ny BMW.Det skulle då vara åtminstonde en 525:a.I sommar blir drömmen verklighet!(E61) Lycka till med studierna! /Anders |
|
|
Det känns lite jobbigt att det jag drömt om i drygt 25 år kommer att bli verklighet! Några andra drömmar har jag inte!Usch, nu blev jag rädd! /Anders |
|
|
Kan tänka mig att det känns knepigt. Men du kan ju alltid drömma om en nyare modell efter ett par år? ;-) Tack för lyckönskningarna, får väl gengälda det med att önska dig lycka till med nya bilen, hoppas ägandet blir långt och problemfritt. Mvh Elvis |
|
|
Ja, det skall bli spännande att se vad som kommer efter E60/61! Tack för tipset! /Anders |
|
|
Få honom att fatta att BMW är en slitstark bil.Jag har haft min i två år snart och har inte kört en enda service på den å den rulla så fint endå. BMW e lag |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.