|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet vad en inspektion 2 kostar på en 540 -93 /Marvin | |
|
Ska du göra det på BMW så kostar det mycket... Jag vet inte vad en tvåa kostar men som gämförelse så vet jag priset på en etta. Hos BMW så skulle dom ha 5450:- Jag ringde en lokal bilmek och han gjorde samma jobb (dator, vätskor mm är samma som hos BMW) för 1400:- med stämpel i boken och allt. Detta gäller förståss min 530 men det skiljer nog inte många kronor på våra. _____ Micke Länk Länk |
|
|
Inspektion 2 på 740i E32 tror jag kostar 5500 kronor på BMW. Har för mig att jag har hört det. Det är ju samma motorer så det borde vara samma kostnad, men det kanske skiljer sig från verkstad till verkstad. //Schnitzer |
|
|
Ska in på måndag: Circus 6000 ska de ha, men då har jag lagt till lite grejjer så som stänkskydd o annat julklappsgodis till den. Micke> Dina 1400? Kan inte ha varit ngt fel alls på din bil då eller? 7 liter olja gånger tja, hm, ska vi va hyggliga o fantisera, låt oss säga 100kr litern bara inkl moms + bytet i sig borde gå på en 1000kr även hos den billigaste "svarta" bilmecken i landet. Sen då? Bromsolja,Bromsvätska, hydraulikolja, servon, växellådsolja,... Jag får det inte riktigt att gå ihop bara. Det är ju bara att sägfa grattis, men det låter lite väl billigt för en 2a. |
|
|
Trodde bromsolja och bromsvätska var samma?? =) / Andreas |
|
| Ja men sorry då...var lite tidigt i morse... | |
| Svante är en riktig oljeshejk med så många sorters olja ...*S* | |
|
Kolla denna länken för mer info. Länk _____ Micke Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.