|
|
|
|---|---|
| Ja som rubriken lyder. säljer bmw orginal sportavgassystem? | |
|
Till vissa modeller finns det original sportsystem. Tvivlar dock på att det finns till din 325:a Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Okej. men hmm. förra ägaren påstod att det är det. och okej, det är ett jävla skönt muller som inte finns i andra bmw 325or som jag lyssnat på.. varför säga att det är bmw orginal sportsystem när det är ett annat sportsystem, måste fan kolla under bilen imorgon... |
|
|
På min 325 så hade inehållet rostat sönder i sista dämparen och den lät helskönt =) / Andreas |
|
|
Precis, urblåsta orginaldämpare mullrar som fasen... Mvh Patrik |
|
|
Jupp stämmer det ! Polarns 325:a har rensad bakre dämpare och ljudet är så himla dovt och härligt så det finns inte ! /Mvh Göran |
|
|
Hehe okej. det mest troliga är att jag har blivit blåst då den förra ägaren sa att det var bmw's orginal sportsystem på alltså..? Detta måste kollas upp, vilken diameter har orginal systemet på en bmw 325 E36? mvh kalle söderqvist |
|
|
har nya Hamann avgassystem till 325-328 E36 för 4995kr om intresse finns. Detta är export avgassystemet som har ett råare ljud än det dom säljer i Tyskland eftersom dom har högre krav på db.. Mvh Sunken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.