|
|
|
|---|---|
|
Här har man ju kunnat läsa hur lätt det är att få tag på Sonax proffsprodukter: finns ibland på Bauhas, hos välsorterade biltillbehörshandlare, kan beställas hos Mekonomen etc. Jag har nu testat två Mekonomen-butiker här i Stockholmstrakten och de är helt oförstående. De vet inte ens vad det är för produkter och hittar inget likande i sina kataloger. Har även testat Bauhaus i Veddesta. Någon som köpt nyligen i Stockholmstrakten och kan komma med tips? | |
| Jag köpte alla mina proprodukter på bauhaus i Alby söder om Stockholm. Dom skulle sluta med bilprodukter så det var rea 100:- flaskan. Kanske det finns det kvar trots att det var länge sedan. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Det är ju märkligt jag blev hänvisad till Mekonomen i Örebro av Kristoffer på Cifab som är Sonaxs grossist.Och de beställde hem grejerna på 2 dagar från sitt centrallager. Sedan upptäckte jag att min lokala välsorterade reservdelscenter i Kumla hade samliga Sonax proffs poler och waxprodukter på hyllan. Men det är väl som vanligt i 08:)) MVH Hasso Länk |
| Hasso: det först man blir blind på är ögonen sägs det...*S* men håller med.... Fjollträsk ligger nog på en annan planet egentligen..*S* | |
| Hasso: det först man blir blind på är ögonen sägs det...*S* men håller med.... Fjollträsk ligger nog på en annan planet egentligen..*S* | |
Tigerr |
hasso: och skillnaden på Sonax, och Sonax Proffs är..? Tigerr |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Länk Läs och lär:)) MVH Hasso Länk |
Tigerr |
hasso: du kunde inte skrivot det lite mer kortfattat? :P men tack iaf! alltid kul att lära sej ngt nytt..! Tigerr |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.