AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
851

Sonax proffsprodukter

Här har man ju kunnat läsa hur lätt det är att få tag på Sonax proffsprodukter: finns ibland på Bauhas, hos välsorterade biltillbehörshandlare, kan beställas hos Mekonomen etc.

Jag har nu testat två Mekonomen-butiker här i Stockholmstrakten och de är helt oförstående. De vet inte ens vad det är för produkter och hittar inget likande i sina kataloger. Har även testat Bauhaus i Veddesta.

Någon som köpt nyligen i Stockholmstrakten och kan komma med tips?
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Jag köpte alla mina proprodukter på bauhaus i Alby söder om Stockholm. Dom skulle sluta med bilprodukter så det var rea 100:- flaskan. Kanske det finns det kvar trots att det var länge sedan.
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
Det är ju märkligt jag blev hänvisad till Mekonomen i Örebro av Kristoffer på Cifab som är Sonaxs grossist.Och de beställde hem grejerna på 2 dagar från sitt centrallager.
Sedan upptäckte jag att min lokala välsorterade reservdelscenter i Kumla hade samliga Sonax proffs poler och waxprodukter på hyllan. Men det är väl som vanligt i 08:))

MVH
Hasso
Länk

Hasso: det först man blir blind på är ögonen sägs det...*S* men håller med.... Fjollträsk ligger nog på en annan planet egentligen..*S*
Hasso: det först man blir blind på är ögonen sägs det...*S* men håller med.... Fjollträsk ligger nog på en annan planet egentligen..*S*
Tigerr
hasso: och skillnaden på Sonax, och Sonax Proffs är..?

Tigerr
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
Länk
Läs och lär:))

MVH
Hasso
Länk

Tigerr
hasso: du kunde inte skrivot det lite mer kortfattat? :P
men tack iaf! alltid kul att lära sej ngt nytt..!

Tigerr
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.