AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
365

Passform på ACE Designe

Hej...

Hade tänkt beställa m3 sidokjolar samt bakspoiler av ACE Designe av stylingkompaniet och jag undrar om någon vet hur passformen är på deras grejor...
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
vill också veta !!! + front spoilern är den komplett !!!? är det någon saom har en bild på deras cup2 spoiler ?? kan in te hitta den !!!!

Mvh/ Daniel
Visa användare
67
Eca
M3 98 hybrid Kompressor+NOS
Hej alla!
Ja jag kanske inte skall svara på detta efter som jag är involverad själv. Men jag kan ju säga så här, att passformen är väldigt bra! Man använder bara original fästen och inget limmande eller dyrligt utan bara original. När det gäller huruvida komplett fronten är så är det bara fronten inkluderat listerna, ej galler (ingår vid köp av komplett paket) eller den nere Läpp som M3or har, men denna del fins ju på BMW och passar lika bra på en ACE front som på en original BMW front.
När det gäller bilder på Ace cup2 fronten så är det på gång upp på sidan men vi har inte riktigt hunnit med då det har varit ganska mycket senaste tiden. Jag hoppas att jag inte har varit allt för partisk och att detta är svar på lite av era frågor i alla fal, Är det något mer så är det bara att ringa eller messa eller maila.
Mvh Ace Eca Cea

Fidde766
328iC -95 "speciale"
Hejsan killar!

Jag kan bara säga att passformen är klockren. Det är inga problem att montera grejorna då ni får en mycket bra beskrivning till produkterna. Men vet även att ni kan få hjälp med monteringen för en ganska liten merkostnad.

Ni kan hitta bilder på min bil udner läsarnas bilar. Bmw 328i Speciale... Fredrik Havby Karlskrona

Maila mig om ni undrar något.

/Fidde
Tack för svaren, låter mycket bra...
bara att beställa då med andra ord...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.