|
|
|
|---|---|
| hallå jag undrar var man kan hitta vita bakljus till e21 eller om det finns någon som har gjort någta själv | |
| www.mhstyling.se .. www.realcar.se ...finns massor av sidor men jag tror att dessa är dom bästa ..(Realcar e nog billigare) | |
| ja men på realcar har dom inga ljus finns det några andra sidor | |
|
Jag är ytterst tveksam att det går att hitta i sverige. Kanske i tyskland, och där lär dom inte vara billiga... Vita blinkers fram vet jag att det går att få tag i, kommer tyvärr inte ihåg var. Kostade 900:-/par |
|
| varför är det så tror ni att det går att göra ett par egna eller blir det för komplicerat om man gör det i vanligt vit plexi | |
|
troligtvis för att e21 orna snart är veteranbilar. jag tror att det blir riktigt fult att göra egna i plexi, måste ju vara skit svårt att får till kanterna och sådär så att det blir bra.. visst, lyckas du är det ju bara att grattulera. jag skulle satsa på att tona dom mörkare. |
|
| ja men bilen är ju grön så då vill jag ha dom vita för att jag tror att det blir bra | |
|
Gör man det noga blir det nog bra. Har sett snygga hemagjorda bakljus till E28 och framblinkers till 02. Värm försiktigt med värmepistol så går det att forma litegrann. Kiip Spiiding! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.